Alternatief voor hydraulische motorsteunen voor de 2-liter
- Mark Smeets
- Moderator
en hij vroeg idioot veel verzendkosten :crazy2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
enige verschil met de oude blokken is dat er vanuit de fabriek een shim onder de linker motorsteun ligt zodat de motor links iets opgetild wordt, ik dacht 2mm dik. dempingsrubber is hetzelfde
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Kevin;125147 schreef : Tja ik vond dit wel zo uniek dat ik gewoon een maximum bedrag had bedacht namelijk 35 pond. Als het bod hoger zou zijn had ik ze laten gaan. Maar deze zie je niet veel meer. Zelfs volgens de europese voorraad lagen ze niet meer op een plank bij een dealer. Ik hoop samen met de TC te kunnen kijken of we er iets mee kunnen voor in de toekomst. Dit setje zal dan ook voorlopig niet gemonteerd worden! (is momenteel ook niet nodig ook )
Ga alsjeblieft onderzoeken of reproductie o.i.d. mogelijk is!! Het zou zonde zijn als deze gemonteerd worden en "opgebruikt" worden.
Maar zo te
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Overigens vind ik de verzendkosten wel meevallen hoor Mark? Ik heb een berichtje gestuurd, hij wist namelijk niet hoeveel het zou zijn. Maar vroeg 30 pond, en op het moment dat hij het totaal heeft afgegeven op het postkantoor stort hij het overschot terug.
Overigens zijn het natuurlijk niet echt lichte onderdelen, dus verzenden internationaal kost dan nog wel wat. Maar goed ze komen er dus aan en we gaan is goed kijken wat we hier mee kunnen!
- Mark Smeets
- Moderator
Kevin;125156 schreef : Overigens vind ik de verzendkosten wel meevallen hoor Mark? Ik heb een berichtje gestuurd, hij wist namelijk niet hoeveel het zou zijn. Maar vroeg 30 pond ..
Ik vind 30 pond best veel, normaal is verzenden vanuit Engeland goedkoper dan binnen Nederland (weet ik uit ervaring)
Pap had al iets met zijn werk geregeld, dat ze in Engeland bij een kantoor van zijn werk zouden aankomen en dan gewoon met een lading goederen in de vrachtwagen mee naar zijn werk in Nederland zouden komen.
Overigens waren ze bij ons ook gewoon voor de 'voorraad op de plank' en dan hadden jullie ze ook mogen gebruiken voor reproductie ofzo
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
En ik krijg nog wat terug als hij het exacte bedrag wist, want hij wist zeker dat het goedkoper zou zijn.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Het wordt geloof ik weer sinterklaastijd......