Viscosekoppeling
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bart Manders;216550 schreef : Dat haal ik ook.........................als ik me HEEL erg in houd.....:lol:Meestal gaat 't richting de 1:7....of erger...op 98...boeie :f!
Ik rijd 90 achter de vrachtwagens juist om beter te halen. Daarom stort het me zo dat 1:12 er dus niet inzit.. :S
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;216557 schreef : Ik rijd 90 achter de vrachtwagens juist om beter te halen. Daarom stort het me zo dat 1:12 er dus niet inzit.. :S
Dan moet je dr al heel kort achter rijden om dr iets aan te hebben en kort is in dit geval minder als 'n meter of 5......Niet echt verstandig en bovendien bijzonder irritant.Als je verder dr vanaf zit heb je dr al geen merkbaar profijt meer van........Bovendien zit je het grootste deel van de tyd niet achter n vrachtauto.........
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;216557 schreef : Ik rijd 90 achter de vrachtwagens juist om beter te halen. Daarom stort het me zo dat 1:12 er dus niet inzit.. :S
Haha, en daar koop je een turbo voor?

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;216559 schreef : Haha, en daar koop je een turbo voor?
Het gaat idd om de 360 zoals Bart al zegt. De PK heeft nog geen turbo

vereden, met 300 km snelweg a 120. Dan rijd ik gewoon door hoor. In de zomer is het idd ook heerlijk om de turbo van de 760 te horen fluiten!
Wat me gewoon stoort is dat mijn pa wel 1:12 of soms beter haalt met zijn 360..
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Misschien staat jouw ontsteking wat laat? De distributeur is te verstellen immers, en de CO kan dan misschien lager?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Een goede tune-up van de motor doet al een hoop, net als bandenspanning, remmen die goed vrij komen e.d.
Ohja, en schakelen bij 2.000 tpm.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;216574 schreef : ga fietsen man, kom op. 12 km doe je in een half uurtje.
Een goede tune-up van de motor doet al een hoop, net als bandenspanning, remmen die goed vrij komen e.d.
Ohja, en schakelen bij 2.000 tpm.
Banden staan op 2,4 bar, lijkt me genoeg. Remmen komen goed vrij en de auto haalt ook npg 180 op de gps, gelijk aan de originele specificaties. De auto is 7000 km terug door Anjo afgesteld. Ik verdenk wel nog de injectoren omdat Doeke daar destijds mee heeft lopen prutsen.