Inhouden scherpe bocht (naar rechts)!?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-01-2014 21:29 #941474
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inhouden scherpe bocht (naar rechts)!?
Dat dacht ik al maar ik zekerheid v??r alles.
Bedankt, ik zal het Wim laten weten.
Bedankt, ik zal het Wim laten weten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-01-2014 21:31 #941475
door V300 register
@Bart: Mooi rood kapje zit er op bij jou, puur voor het stallen zeker (vuil etc.)?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-01-2014 21:41 #941476
door V300 register
Ik heb de carburateur zo gekocht, inclusief kapje, en inderdaad mooi laten zitten tegen het stof
Dat komt omdat dit een nieuwe ongebruikte carburateur is. Ik ben er ooit eens op marktplaats tegenaan gelopen. Echt een heel gaaf ding om te hebben natuurlijk, want dat zie je nooit meer! En misschien komt hij ooit nog van pas voor de Millionaire
Dat komt omdat dit een nieuwe ongebruikte carburateur is. Ik ben er ooit eens op marktplaats tegenaan gelopen. Echt een heel gaaf ding om te hebben natuurlijk, want dat zie je nooit meer! En misschien komt hij ooit nog van pas voor de Millionaire
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-01-2014 06:54 #941483
door V300 register
Dat is inderdaad gaaf zeg, zal ondertussen ook redelijk geld waard zijn in de juiste kringen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-01-2014 09:37 #941486
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Inhouden scherpe bocht (naar rechts)!?
Zal dit de laatste nieuwe carberateur voor een 1700 zijn. Een waardevol stuk erfgoed. Eigenlijk zou ik zoiets liever in een vitrinekast in een museum zien. Maar met je auto samen is het ook een goed idee. Bewaar het kapje aub?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-01-2014 09:46 #941489
door V300 register
Ik zal niet ontkennen dat de carburateur inderdaad een tijdje in de vitrinekast heeft gestaan Erik
Nu staat hij goed ingepakt in de garage op de plank bij de andere nieuwe onderdelen. Eigenlijk zonde om te gebruiken nu reviseren van de oude nog goed haalbaar is.
Nu staat hij goed ingepakt in de garage op de plank bij de andere nieuwe onderdelen. Eigenlijk zonde om te gebruiken nu reviseren van de oude nog goed haalbaar is.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-01-2014 21:27 #941505
door V300 register
Met dank aan Diede en Dafhobby is dan kans groot dat het probleem na dit weekend is opgelost:
De revisie set kan ik morgenmiddag ophalen bij een DPD deposit point.
Edit:
Ze zien er beiden wel aanzienlijk anders uit dan die van mij, Diede wist zo snel niet de exacte rede voor deze verschillen te noemen (bouwjaar, 340/440, etc.) Iemand hier misschien wel?
Die van mij heeft een (elektrische?) stationair sproeier in het midden zitten en mist volgens mij het linker mechanische deel dat nog vast zit aan de gashevel.
De onderlinge verschillen tussen de carbs zijn al noemenswaardig, als iemand weet waar dit uit voort komt hoor ik het graag!
De revisie set kan ik morgenmiddag ophalen bij een DPD deposit point.
Edit:
Ze zien er beiden wel aanzienlijk anders uit dan die van mij, Diede wist zo snel niet de exacte rede voor deze verschillen te noemen (bouwjaar, 340/440, etc.) Iemand hier misschien wel?
Die van mij heeft een (elektrische?) stationair sproeier in het midden zitten en mist volgens mij het linker mechanische deel dat nog vast zit aan de gashevel.
De onderlinge verschillen tussen de carbs zijn al noemenswaardig, als iemand weet waar dit uit voort komt hoor ik het graag!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-01-2014 21:45 #941507
door V300 register
Het zou natuurlijk ook kunnen dat 1 van de carbs niet meer compleet is of zo...
Verder is van modeljaar 1987 op 1988 de 1.7 gewijzigd (te herkennen aan de kap van de distributieriem (blik/plastic) en het kleppendeksel (3 moeren/6 moeren), en het al dan niet aanwezig zijn van catalysator.
Veel kans is toen de carb ook wel aangepast...
Verder is van modeljaar 1987 op 1988 de 1.7 gewijzigd (te herkennen aan de kap van de distributieriem (blik/plastic) en het kleppendeksel (3 moeren/6 moeren), en het al dan niet aanwezig zijn van catalysator.
Veel kans is toen de carb ook wel aangepast...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-01-2014 21:55 #941508
door V300 register
Hmm, dat zou best kunnen.. Dan zouden deze carbs van v??r 88 moeten zijn die van mij na (ik heb een cat en een aanzienlijk andere carb). Morgenavond kan ik beter kijken en trek ik die van mij er toch meteen maar af.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-01-2014 22:27 #941511
door V300 register
Zet wat foto's van jou carb op het forum zou ik zeggen
Dat hij er anders uitziet wil overigens nog niet automatisch zeggen dat het niet gaat werken... Als het allemaal netjes past en netjes aangesloten kan worden heb je een grote kans dat het gewoon prima is.
Dat hij er anders uitziet wil overigens nog niet automatisch zeggen dat het niet gaat werken... Als het allemaal netjes past en netjes aangesloten kan worden heb je een grote kans dat het gewoon prima is.
Moderators: Mark Smeets