1.7 carburateur
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-02-2013 10:34 #923450
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 1.7 carburateur
Matthias, je pm box zit vol en ik kan je niet berichten.
De kit (3344557) wacht op je bij De Smet in Drogenbos. Neem je zelf met ze contact op?
De kit (3344557) wacht op je bij De Smet in Drogenbos. Neem je zelf met ze contact op?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Matthias Cornelli
- Verbannen
Minder
Meer
07-02-2013 16:48 #923489
door Matthias Cornelli
Beantwoord door Matthias Cornelli in topic 1.7 carburateur
mijn inbox is terug leeg.
ik ga momenteel niet meer achter die kit gaan.
ik vertrek morgen met mijn v40 naar zwitserland en hoop dat het blok dat januz mij opgestuurd heeft in mijn brievenbus zit tegen dat ik terug kom.
ik ga momenteel niet meer achter die kit gaan.
ik vertrek morgen met mijn v40 naar zwitserland en hoop dat het blok dat januz mij opgestuurd heeft in mijn brievenbus zit tegen dat ik terug kom.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-02-2013 21:49 #923508
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1.7 carburateur
We wachten af. Goede reis.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-02-2013 15:18 #924586
door V300 register
En nog nieuws makker? Sorry voor late antwoord via PB... was op vakantie en daarvoor weel veel te druk bezig!
Als je hulp nodig hebt...
Als je hulp nodig hebt...
- Matthias Cornelli
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2013 21:59 #925010
door Matthias Cornelli
deze avond heb ik terug leven in mijn 340 gekregen.
hij loopt als een naaimachientje.
ik heb alle dichtingen en rubbers aan de inlaatkant vervangen en de carbu eens deftig gereinigd en dat was de oplossing.
morgen gaat hij naar de keuring en binnen 3 weken de grote test. dan ga ik terug naar zwitserland en dan mag het rooie karretje eens bewijzen wat hij waard is in de bergen
bedankt aan iedereen voor het mee denken en helpen onderdelen te vinden.
greetz matthias
ps: moest iemand nog een carbu hebben waarvan ik het choke systeem kan kopen dan mag die mij dat altijd laten weten. want ik heb ontdekt dat het bij mijn carbu afgebroken is.
hij loopt als een naaimachientje.
ik heb alle dichtingen en rubbers aan de inlaatkant vervangen en de carbu eens deftig gereinigd en dat was de oplossing.
morgen gaat hij naar de keuring en binnen 3 weken de grote test. dan ga ik terug naar zwitserland en dan mag het rooie karretje eens bewijzen wat hij waard is in de bergen
bedankt aan iedereen voor het mee denken en helpen onderdelen te vinden.
greetz matthias
ps: moest iemand nog een carbu hebben waarvan ik het choke systeem kan kopen dan mag die mij dat altijd laten weten. want ik heb ontdekt dat het bij mijn carbu afgebroken is.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2013 23:44 #925022
door V300 register
Ik denk dat ik wel wat heb, en anders heeft Karsten nog altijd een carb van mij liggen Doe es een fotootje van jouw carburateur, met name van de choke dan? Er zijn namelijk een aantal verschillende varianten geleverd; ik heb 3 carbs gehad, alle drie n?t wat anders...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
05-03-2013 17:38 #925063
door V300 register
Oops! Klopt Diede, die ligt hier nog steeds mooi op het schap! Weliswaar ondertussen onder een laagje stof!
Raar dat de choke is afgebroken trouwens! Wat is er daarmee gebeurd vraag ik me af! Dat heeft hij nooit gehad, toch zeker niet als ik hem heb verkocht!
Ben blij dat hij het weer helemaal doet Matthias en ben er zeker van dat zwitserland geen probleem zal opleveren. Nu je de carb hebt aangepakt zal je gauw merken wat voor een zalige auto het eigenlijk wel is! En de Keuring, dat doet ie met de vingers in de neus!
Raar dat de choke is afgebroken trouwens! Wat is er daarmee gebeurd vraag ik me af! Dat heeft hij nooit gehad, toch zeker niet als ik hem heb verkocht!
Ben blij dat hij het weer helemaal doet Matthias en ben er zeker van dat zwitserland geen probleem zal opleveren. Nu je de carb hebt aangepakt zal je gauw merken wat voor een zalige auto het eigenlijk wel is! En de Keuring, dat doet ie met de vingers in de neus!
- Matthias Cornelli
- Verbannen
Minder
Meer
06-03-2013 17:58 #925102
door Matthias Cornelli
het is een wit plastieken deeltje dat achter de bevestiging van de choke kabel hangt. ik denk dat er ook nog ergens een veertje aan hangt. en het witte plastieken deel is gebroken. hoe het gebeurd is geen idee.
oja, kan iemand mij vertellen waar ik de handrem kabels kan bij regelen? want die werkt voor geen meter :nono:
ik rijd er nu al even mee rond op garage platen en ik moet zeggen het is een top karretje.
oja, kan iemand mij vertellen waar ik de handrem kabels kan bij regelen? want die werkt voor geen meter :nono:
ik rijd er nu al even mee rond op garage platen en ik moet zeggen het is een top karretje.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-03-2013 10:17 #925146
door V300 register
De handrem zou zelfstellend moeten zijn, als hij dat niet is moet je misschien even de handremkabel langslopen onder de auto, kijken of hij ergens los hangt.
...Of je achterremmen zijn compleet ribbedie, dat kan natuurlijk ook, merk je niet zo veel van omdat toch 80% van het remmen met de voorremmen gebeurt...
...Of je achterremmen zijn compleet ribbedie, dat kan natuurlijk ook, merk je niet zo veel van omdat toch 80% van het remmen met de voorremmen gebeurt...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-03-2013 14:26 #925151
door V300 register
Mmm, ik herinner me nog dat ze bij de keuring bij mij twee jaar geleden zeiden dat er wat speling op zat.
Ik heb er toen niet meer naar gekeken voor de verkoop, maar je moest idd wel altijd zorgen dat je de handrem helemaal had opgetrokken.
Nu kan ik mij wel niet meer herinneren of ik de achterremmen heb open gehad. Ik vermoed van wel, maar ben niet meer 100% zeker.
Zoals Diede zegt, mechanisme in de trommel nakijken of zoeken naar zichtbare schade aan de kabel zelf...
Ik heb er toen niet meer naar gekeken voor de verkoop, maar je moest idd wel altijd zorgen dat je de handrem helemaal had opgetrokken.
Nu kan ik mij wel niet meer herinneren of ik de achterremmen heb open gehad. Ik vermoed van wel, maar ben niet meer 100% zeker.
Zoals Diede zegt, mechanisme in de trommel nakijken of zoeken naar zichtbare schade aan de kabel zelf...
Moderators: Mark Smeets