Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;210488 schreef :
Echt waar, onze V40 op winterbanden in de sneeuw is heel veilig, maar saaaaaaaai.....
Met m'n 740 merk ik geen verschil tussen winterbanden en zomerbanden... als ik gas geef

Bij 'normaal' rijden is het wel goed te merken idd, ik kan nu tenminste fatsoenlijk de bocht door en wegrijden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bart Manders;210436 schreef : ghegheghe....ik heb ook zo'n vriendin !
like

setsunakaede;210488 schreef : Echt waar, onze V40 op winterbanden in de sneeuw is heel veilig, maar saaaaaaaai.....
Dan toch maar een 850 halen

- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
nog niet eerder meegemaakt. voetverwarming deed er weinig tegen, dus maar een pauze genomen en een mat van achter gepakt.
Het was ook bizar glad. platgereden ijs van de afgelopen 3 dagen met daarop een vers laagje sneeuw. wow, toch een paar onbedoelde schuifmomentjes..
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Lucluc;210530 schreef : Nou, gisteren ging het regenen. De regen op de voorruit vroor direct vast. Ruitenwissers en anti-vries hielpen amper. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt!
ohja, dat ook! ook nog nooit eerder gezien, en erg vervelend.
Toen ik wegreed alleen de sneeuw eraf geveegd, ruit gewoon schoon. Maar de regendruppels vroren bij aanraking met de ruit direct vast. Op een gegeven moment zat er een serieuze ijslaag op de ruit en heb ik hem maar aan de kant gezet tot de motor op temperatuur was om de ruit warm te houden.
Ik vraag me af of het gister echt niet kouder dan -5 was zoals buienradar zegt.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb ik gelukkig niks van gemerkt toen ik gisteravond vanuit Beuningen terug naar Arnhem reed, ruit bleef redelijk goed te wissen zowel met als zonder antivries.Lucluc;210530 schreef : Nou, gisteren ging het regenen. De regen op de voorruit vroor direct vast. Ruitenwissers en anti-vries hielpen amper. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt!
Alleen mijn aanjager ging niet aan, pas na een paar minuten begon die te blazen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Auto helemaal wit, voorruit ook. De ruitenwissers konden het niet weg krijgen, dus ik heb maar even een flinke afstand gehouden

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik ben dus maar voor het alternatief gegaan (afstand houden tot de eerste afslag en binnendoor verder gereden)
de koplampwiswas heeft z'n nut iig bewezen!

- V300 register
- Verbannen
-