Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Met de scooter heb ik wel een keer een dure gehad, 73km/h waar ik 45 mocht. Maar dat is ook slechts ??n bekeuring in 20.000km, met consequent te hard rijden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;211831 schreef : 20000km op een scooter....netjes!
Op dezelfde nog wel, met 2x economisch total-loss buiten mijn schuld om. Ondertussen staat de teller op bijna 40.000km en begin ik te merken dat het blok niet helem??l fris meer is, maar niks wijst er op dat er geen 20.000km meer in zit...
Ik blijf er ook gewoon mee naar mijn werk op en neer crossen, sneller en goedkoper dan een auto en minstens even leuk om mee te rijden :yesyes:
Met die 2x economisch total-loss heb ik trouwens mijn 340 Millionaire betaald. De scooter had alleen wat schade aan de beplating.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;211705 schreef : En als je nu een blanco sticker regelt, daar je kenteken op schrijft, en dat ding tegen de ruit aan plakt?
ja.....en dan trekken ze je kenteken door de database .Krijg je ??n bekeuring voor het feit dat je kenteken NIET geregistreerd is EN dus ook geen sticker KAN hebben,en je krijgt er ??n omdat je fraudeerd.........Als je dat risico allemaal wil lopen voor zo'n sticker van ? 5,-.........!:crazy1::crazy1::crazy1:
Gewoon even contact opnemen met de DEKRA.Dat is een van de organisaties in Duitsland die gerechtigd zijn om de stickers te verkopen.Die weten hoe het zit en waar je je aan te houden hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
ein Service des Umweltbundesamtes
Stand: 11.02.2013
BundeslandOrtStatusStufe 1 Stufe 2 Stufe 3
PDFBaden-W?rttemberg:FreiburgStufe 301.01.201001.01.201201.01.2013

(Asperg, Bietigheim-Bissingen, Freiberg, Ingersheim,
Kornwestheim, Ludwigsburg, Markgr?ningen,
M?glingen, Pleidelsheim, Tamm)Stufe 301.01.201301.01.201301.01.2013

(Bochum, Bottrop, Castrop-Rauxel, Dortmund,
Duisburg, Essen, Gelsenkirchen, Gladbeck,
Herne, Herten, M?lheim, Oberhausen, Recklinghausen)Stufe 201.01.201201.01.201301.07.2014

Fachgebiet II 4.1 / II 4.2
W?rlitzer Platz 1
06844 Dessau-Ro?lau
Die Links werden bei der Aufnahme nur kursorisch angesehen und bewertet. Eine kontinuierliche Pr?fung der Inhalte ist weder beabsichtigt
noch m?glich. Das Umweltbundesamt distanziert sich ausdr?cklich von allen Inhalten, die m?glicherweise straf- oder haftungsrechtlich
relevant sind oder gegen die guten Sitten versto?en.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik rijd altijd overal 80. Dorp, snelweg, woonwijk, overal.
:+

- V300 register
- Verbannen
-
En ik heb een oproepje!
Ik ga morgen een sloperij in Groningen opzoeken voor een koppelstukje. Ze zeggen dat ze nog 5 360's hebben staan. Ik kan eventueel vragen of ze nog bepaalde onderdelen hebben? Graag even hier neerzetten of in een persoonlijk bericht. Morgen om zes uur vertrek ik

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-