Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Na talloze mailtjes, een telefoontje, maar behoorlijk veel ergernis is het me eindelijk gelukt een schadevergoeding te krijgen voor een vertraging van 95 minuten, veroorzaakt door Arriva, ergens half december.
Ik had de hoop al opgegeven, maar dan toch..! We zijn wel bijna 3 maanden verder en uiteraard is de vergoeding niet dekkend (wanneer wel...), maar hij is er!
Daar wordt op gedronken vanavond, want het voelt echt als een overwinning

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Enfin, maakt voor mij als student niet uit, als het niet te vaak gebeurd. Maar oude mensen of mensen die weinig met een computer werken zijn dan 3 keer het instaptarief kwijt van 4 euro. Een klacht verzonden dat het voor mij niks uitmaakt, want ik ben een student, maar iemand anders was zo wel h??l snel door zijn of haar tegoed gegaan. Een maand of anderhalf later kreeg ik een bericht terug, of ik mijn rekeningnummer door wil sturen. Gedaan, en een weekje later stond er 12 euro op mijn rekening. :f
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wouter76;212937 schreef : Hoeveel schade vergoeding staat er voor de vertraging van een schade vergoeding?
Er is al zoveel vertraging ontstaan dat door de vertraging niet meer duidelijk is hoeveel vertraging ze nou hebben opgelopen.
Laten we het erop houden dat ze er gewoon een puinhoop van hebben gemaakt en dat ik aan de telefoon ook gewoon eerst nog boos moest worden voordat ze mijn aanvraag in behandeling namen. Het nummer van mijn OV-chipkaart zou niet bestaan (nou, ik gebruik 'm al jaren) en er zou sprake zijn dat er teveel tegoed van de kaart is afgeschreven. Er staat helemaal geen tegoed op die kaart, want er staat een abonnement op. Er heeft ook nooit tegoed op gestaan. Het duurde echt lang voor ze dat in de gaten hadden en dat ik gewoon compensatie voor de vertraging wilde.
Dat boos worden heeft trouwens wel effect gehad, want nu is het binnen een week ineens opgelost :wtf2:
Dat moet ik echt onthouden voor de volgende keer :f
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;212942 schreef : Het nummer van mijn OV-chipkaart zou niet bestaan (nou, ik gebruik 'm al jaren)
Computer says no :y:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-