Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Bodejodel;65984 schreef : Oordeel zelf:
audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4638...storder=asc&&start=0
Geen oude koeien uit de sloot halen! Dat dat ene product blijkbaar niet helemaal jofel is, kan gebeuren, maar dit lijkt me een incident. Er zijn vast ook wel mensen die met Meguiars negatieve ervaringen hebben opgedaan(maar dat ias dan misschien beter opgelost). Ik ga vanmiddag maar ff Sonax bumperspul kopen, in Leeuwarden kan ik nergens geen Trim Detailer vinden...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Mijn ervarnig is dat Trim Detailer mooier is, vlekken weghaalt en langer blijft zitten dan wat ik tot nu toe ook geprobeerd heb.. en dus ook beter dan lijnolie
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
De producten zijn over het algemeen vast prima, maar als dit het serviceniveau van Sonax is bedank ik ervoor.Doeke Dobma;65986 schreef : Geen oude koeien uit de sloot halen! Dat dat ene product blijkbaar niet helemaal jofel is, kan gebeuren, maar dit lijkt me een incident. Er zijn vast ook wel mensen die met Meguiars negatieve ervaringen hebben opgedaan(maar dat ias dan misschien beter opgelost). Ik ga vanmiddag maar ff Sonax bumperspul kopen, in Leeuwarden kan ik nergens geen Trim Detailer vinden...
Dat Meguiars spul kun je gewoon online bestellen = binnen een paar dagen in huis.
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Dat heb ik ze allang verteld!slb_340;66007 schreef : Ja wat ik nog wou zeggen Jeroen; je tante en colelga kunnen t beste naast NXT Shampoo ook nog even NXT Spraywax kopen om na een wasbeurt even de waxlaag te voeden en aan te vullen.. (gebruiksaanwijzing staat op de fles)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Verbluffend resultaat!:worship:
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid