ook voor roestpreventie en laswerk

Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 10:21 #723168 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
Wat te denken van Sonax bumperspul? Da's toch ook een goed merk?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 10:25 #723170 door Jeroen van Bodegom

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 12:00 #723172 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!

Bodejodel;65984 schreef : Oordeel zelf:
audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4638...storder=asc&&start=0

Geen oude koeien uit de sloot halen! Dat dat ene product blijkbaar niet helemaal jofel is, kan gebeuren, maar dit lijkt me een incident. Er zijn vast ook wel mensen die met Meguiars negatieve ervaringen hebben opgedaan(maar dat ias dan misschien beter opgelost). Ik ga vanmiddag maar ff Sonax bumperspul kopen, in Leeuwarden kan ik nergens geen Trim Detailer vinden...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 12:09 #723174 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
Voor alle zekerheid heb ik toch maar Gekookte Lijnolie van Praxis gekocht.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2008 12:37 #725643 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
Sonax moet je niet aan beginnen;

Mijn ervarnig is dat Trim Detailer mooier is, vlekken weghaalt en langer blijft zitten dan wat ik tot nu toe ook geprobeerd heb.. en dus ook beter dan lijnolie :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 12:43 #725648 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!

Doeke Dobma;65986 schreef : Geen oude koeien uit de sloot halen! Dat dat ene product blijkbaar niet helemaal jofel is, kan gebeuren, maar dit lijkt me een incident. Er zijn vast ook wel mensen die met Meguiars negatieve ervaringen hebben opgedaan(maar dat ias dan misschien beter opgelost). Ik ga vanmiddag maar ff Sonax bumperspul kopen, in Leeuwarden kan ik nergens geen Trim Detailer vinden...

De producten zijn over het algemeen vast prima, maar als dit het serviceniveau van Sonax is bedank ik ervoor.

Dat Meguiars spul kun je gewoon online bestellen = binnen een paar dagen in huis.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2008 14:02 #725656 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
Ja wat ik nog wou zeggen Jeroen; je tante en colelga kunnen t beste naast NXT Shampoo ook nog even NXT Spraywax kopen om na een wasbeurt even de waxlaag te voeden en aan te vullen.. :) (gebruiksaanwijzing staat op de fles)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 14:27 #725663 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!

slb_340;66007 schreef : Ja wat ik nog wou zeggen Jeroen; je tante en colelga kunnen t beste naast NXT Shampoo ook nog even NXT Spraywax kopen om na een wasbeurt even de waxlaag te voeden en aan te vullen.. :) (gebruiksaanwijzing staat op de fles)

Dat heb ik ze allang verteld! :D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 17:50 #725674 door 16673-dummy
Vanmiddag de bumpers van de Avensis, 850 en 343 gedaan, bij de 343 de spiegels en handgrepen en bij de Avensis en 850 de stootstrips.

Verbluffend resultaat!:worship:

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2008 23:01 #725736 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
Nou ja, zojuist via carclean.nl maar even 2 flesjes besteld... ben benieuwd!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC