Inderdaad!! Ideale bumperpoets: gekookte lijnzaad olie!!
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
slb_340;65403 schreef : via internet
www.meguiars.nl
daarop kan je ook zien (onder distributeurs) welke bedrijven bij jou in de buurt Meguiars-dealer zijn!
Het heet Meguiars Gold Class Trim Detailer en het kost geloof ik 12,00
Ik heb ook eens ander pracht spul gebruikt. Maar vrij vlot werden ze weer bleek.
De levensduur van gekookte lijnolie is vrij lang wanneer je het een paar keer hebt gedaan. Verdund met een beetje peut zijn genoemde problemen uit te sluiten.
De tijd zal het leren....
- V300 register
- Verbannen
Eerst de bumper goed schoongemaakt? (Was ik bij de Polo bijna vergeten - gelukkig was Jeroen er nog:D) etc.. of was het van dat Halfords Plastishine
..
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
slb_340;65377 schreef : Witte vlekken kan op meer dingen duiden:
Uitgedroogde lak
Geen goeie voorbehandeling op wax
Een fout product gebruikt ( Turtle of commandant - rubbish )
Ik heb ook witte vlekjes op de motorkap. Mijn netjes gepoetste Daf stond met een laagje stof net na de winter binnen. Maar door werkzaamheden in mijn garage even naar buiten. Het heeft een beetje geregend/gespetterd. enige weken later is die netjes gewassen en waren de gedroogde regendruppels witte vlekjes geworden. Ik heb al van alles geprobeerd gepolijst, gepoetst e.d. maar de vlekjes blijven en zal dus met de tijd overspuiten worden.
- V300 register
- Verbannen
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
slb_340;65403 schreef : Het heet Meguiars Gold Class Trim Detailer en het kost geloof ik 12,00
Heeft dit spul een nieuwe naam gekregen ofzo? Ik kan het op de website niet meer vinden en een dealer in Leeuwarden heeft het niet op voorraad, hij zegt dat Meguiars moeilijk zit met leveringen. Ik heb het idee dat dit middel uit het programma is, wat kan ik er dan het beste voor gebruiken?
- V300 register
- Verbannen
Ik ga dat even nader onderzoeken op het meguiars forum - want ik vind het spul wel heerlijk!
All Season Dressing
Meguiar?s All Season Dressing formula that produces a deep, rich, long lasting shine on all exterior rubber and plastic surfaces. Old or new, weathered or worn, All Season Dressing will give you the desired results time after time.
3.78 ltr - ?59.49
dat kan je ook nog doen ^^ is van de detailer/proff. line
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Bestellen bij hun heb ik nog geen ervaring mee.. wel bij Leko (Chevyparts) uit Zeeland. Bestellen is gelijk zelfde dag een telefoontje en 1 of 2 dagen later komt je pakketje aan! Ideaal