Volvo 360 GLE 1984 van Albert
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
En gezien de poster ook de trekhaak eraf.Steven340;245823 schreef : Nou de tankdop nog in kleur spuiten
Gezien de poster.
Maar een zwarte tankdop vind ik mooier staan en me trekhaak is veel te handig.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Waarde is vermeldFrançois;245827 schreef : Durf je de getaxeerde waarde hier te vermelden?
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Dat durf ik wel (heb heb bij de tekst gevoegd)François;245827 schreef : Durf je de getaxeerde waarde hier te vermelden?
- V300 register
- Verbannen
Albert1;245820 schreef : Het taxatie bedrag bedraagt € 3.500,- ben er tevreden over.
Daarbij werd gezegd als het chassis ook helemaal strak zou zijn geweest en de auto echt als 'oldtimer' werd gebruikt het bedrag het dubbele zou zijn geweest.
Maarja, ik zou het zonde vinden om mijn auto niet te kunnen gebruiken waarvoor ik hem wil gebruiken.
De mijne ook, dus dat klopt dan denk ik wel. Al is de mijne opnieuw gespoten, in de originele kleur.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Maar gezien de investering (alleen het spuiten was al 2750), had ik gehoopt op iets meer.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
NickN;245851 schreef : wellicht als je de auto echt als ''oldtimer'' gebruikt dat de taxatie een mooi stukje omhoog gaat:)
Gastank eruit dus. Daar heb ik over nagedacht, maar ben net als Albert tot de conclusie gekomen dat lekker veel rijden leuker is.
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;245852 schreef : Gastank eruit dus. Daar heb ik over nagedacht, maar ben net als Albert tot de conclusie gekomen dat lekker veel rijden leuker is.
Inderdaad, waar zit de vind ik leuk knop?