Bart's 2e poging... 340 GL Special variomatic
- V300 register
- Verbannen
Erik;220356 schreef : Voorbereidend Hoger Supermarkt Management
Klopt helemaal Erik. Ik werk momenteel bij een supermarkt, en ik mag deze opleiding op kosten van de baas gaan doen. Mooi meegenomen dus
setsunakaede;220358 schreef : 10.000km/jr, niets aan de hand zeg ik. Dat deed ik een paar jaar terug ook met de mijne.
Succes met je opleiding!
Dank je wel
powerflux;220360 schreef : 10k per jaar haal ik met de 340 sowieso, en dan ga ik er niet mee naar school of werk. een koud kunstje, zonder een greintje pijn en met plezier.
go Bart!
Als ik niet oplet zou ik dat ook wel halen zonder school, maar benzine is zo duur he :hmmz2: Afstanden die op de fiets kunnen doe ik daarom op de fiets, scheelt een berg geld dat niet normaal is!
Niels;220361 schreef : 10.000 km in een jaar moet zo'n auto gewoon kunnen.
Mijn bezwaar tegen zo'n 'woonwerkrit' is de afstand in combinatie met de filegevoeligheid van dat traject, plus het gezeik dat die auto ook nog weer ergens geparkeerd moet worden.
En Utrecht is gewoon een rotstad eerste klas voor de automobilist. Punt uit, geen discussie etc
Utrecht is echt een rotstad inderdaad als je met de auto bent. Maar, daar staat tegenover dat de bus en trein ook altijd gezeik is, en een stuk langer duurt voor je er bent... Bovendien is het ov nog duurder ook!
volvofiel;220362 schreef : 100 heen en 100 terug, hmmm... ga je op kamers?
Nee, 1 avond per week naar school (maandag), en 32 uur werken. Op kamers zou wel leuk zijn, omdat ik dan 4dagen per week kan rijden :+
Niels;220363 schreef : Zoals ik het lees hoeft Bart maar een keer per week naar Utrecht. Anders klopt zijn rekensom niet
Klopt helemaal
volvofiel;220364 schreef : inderdaad, of op maandag heen en vrijdag weer terug
Had gekund, maar het is deeltijd onderwijs, vanuit mijn werk uit. Het papiertje halen bij wat ik al kan.
Joris;220365 schreef : Ik vind Utrecht echt prima voor auto's, anders dan Amsterdam
Amsterdam, daar begin ik niet eens aan met de auto. Met die rare tram-toestanden en zo. Daar hou ik niet van... Wat mij vooral ergert rond Utrecht zijn de files, maar ik vermoed d iknet de andere kant op rijd omdat ik rond 6 uur 's avonds daar in de buurt zal zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Succes met je opleiding! En neem de GLE ook eens mee, is goed voor het ding
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Die auto zal in de warmere maanden ook regelmatig in Utrecht te vinden zijn. Wat loopt die wagen heerlijk! Momenteel 500 toeren stationair, en nog steeds op de koppeling weg kunnen rijden. Net een diesel, dat is gewoon een ervaring op zich :yeah:
De Special mag natuurlijk de rest van de keren mee (die heeft overigens een flinke 25.000 extra kilometers op de teller sinds ik hem heb, maar dat heeft een andere oorzaak :humor:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Vandaag is er door de garage nieuwe olie en filter ingedaan (vind ik zelf een beetje te vies werk voor aan straat), en meteen de goedkeuring van de garage gekregen. ''Het enige punt van aandacht is de roestplek bij de wielkast, maar verder een heel net autootje. Goed bijhouden en een beetje rustig rijden, dan rijd je daar nog j?ren in rond'' aldus de garage. Ik zeg, daar gaan we voor :groovy:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Vandaag was het dus zo ver voor deze wagen, hij is gelast!
Vanmorgen ben ik vroeg vertrokken, ten minste dat was het plan. De auto liet mij echter staan, gelukkig voor het eerst en het was eigen schuld. De lichten stonden nog aan :woops: Deze dag begon dus ietwat hectisch, want er moest een andere accu komen. Deze heb ik dus maar uit de 340 Millionaire gesloopt die in de stalling staat. Niet praktisch, maar we konden weer op weg
De reis verliep verder voorspoedig, en zo kwamen we bij Remarclassiques aan.
Er bleek wat meer laswerk dan gedacht, dus de auto ging op de brug:
Hier zat ooit een dorpel...
... en aan de achterkant ziet het er niet veel beter uit...
...maar alles komt goed!
En van dit...
...via dit...
...naar dit!
Verder nog een stuk of 5 van dit soort plekjes:
Morgen de zaak nog even lekker afwerken (nu staat alles nog in zinkprimer), en dan is hij klaar voor de volgende 23 jaar :T
Voor vandaag wacht mijn bed... Super moe!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
De draaien hun hand niet om voor velerlei klusjes, lekker bezig zo!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Helaas werd het plamuur maar niet hard, dus die heb ik er maar weer afgehaald. Meteen weer in de Brunox gezet, en dan kan er straks netjes nadenkit overheen. Heerlijk spul is dat!
Ook deze plek heb ik in kleur gespoten, en in de naadjes zit intussen nadenkit. Binnenkort een keer antisteenslagprut er over en lakken in kleur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
die achterste plaat waar de kriksteun tegenaan zit, moet namelijk heel stevig op de buitenplaat gelast worden. Anders buigt 'ie naar binnen de eerstvolgende keer.
Hier heb ik bij mijn 360 ook last van gehad, daar moest ik later nog wat extra aandacht aan geven omdat het toch te zwak was. Er komt echt een behoorlijke kracht op te staan, dus dat moet 100% goed zijn.
Verder; mooi dat je de auto laat aanpakken. Nu goed tectyleren en afwerken
(Edit: laatste foto, het gelaste plaatje: zijn dat nou kiertjes of schaduw? ik kan het niet goed zien)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Er zitten inderdaad een paar hele kleine kiertjes in, intussen opgelost met nadenkit en een keer opnieuw spuiten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.