show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLE '83 van Steven
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
15-08-2011 12:43 #883360
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Wat mooi zeg Steven, gefeliciteerd met deze prachtige 360!
Daar ga je vast een hoop lol aan beleven zeg, lekker wat meer pit onder de motorkap ook nu.
Alleen ??n ding, ik voel me nu wel een beetje in de steek gelaten door een mede vario rijder hoor
Veel (rij) plezier alvast gewenst als de auto is opgehaald en alle papier werk is geregeld!
Daar ga je vast een hoop lol aan beleven zeg, lekker wat meer pit onder de motorkap ook nu.
Alleen ??n ding, ik voel me nu wel een beetje in de steek gelaten door een mede vario rijder hoor
Veel (rij) plezier alvast gewenst als de auto is opgehaald en alle papier werk is geregeld!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-08-2011 13:11 #883364
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Steven, ik zou me er maar niet teveel zorgen over maken. Zo veel kan er niet mis mee zijn.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-08-2011 16:00 #883370
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Nee, ik heb meer vertrouwen in de Duitse T?V dan in de Nederlandse APK
Wat ik zo af en toe zie in de autoprogramma's die op de Duitse TV worden uitgezonden, laat maar weer zien hoe "gelukkig" wij zijn met de APK.
Wat ik zo af en toe zie in de autoprogramma's die op de Duitse TV worden uitgezonden, laat maar weer zien hoe "gelukkig" wij zijn met de APK.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-08-2011 16:37 #883378
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Hoe ver is het? Mag je hem wel met behulp van een sleepstang vervoeren?
Dat rijdt ongeveer hetzelfde als een aanhanger. Ik weet niet wat de Duitse wet daarover te vertellen heeft, maar ik heb zo bijna 100 km een GLT achter mijn 360 vervoerd met Erik achter het stuur van de GLT en dat ging prima. Vanwege de lagere snelheid ook niet echt een bijzonder hoog verbruik.
Voor de km vergoeding kan ik het hier thuis misschien verkopen om een dagje van mijn vakantie op te offeren en je te slepen (als je dat aan durft). Kost misschien minder dan een ambulance of oprijwagen huren.
Dat rijdt ongeveer hetzelfde als een aanhanger. Ik weet niet wat de Duitse wet daarover te vertellen heeft, maar ik heb zo bijna 100 km een GLT achter mijn 360 vervoerd met Erik achter het stuur van de GLT en dat ging prima. Vanwege de lagere snelheid ook niet echt een bijzonder hoog verbruik.
Voor de km vergoeding kan ik het hier thuis misschien verkopen om een dagje van mijn vakantie op te offeren en je te slepen (als je dat aan durft). Kost misschien minder dan een ambulance of oprijwagen huren.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-08-2011 17:26 #883381
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
Het is verboden in Duitsland om een auto met sleepstang te vervoeren via de snelweg. Wat betekend dat je dus wel over de binnenwegen mag, maar dat weet ik niet 100% zeker en met de Duitse Polizei valt er niet te overleggen (persoonlijke ervaring).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-08-2011 18:19 #883383
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 360 GLE '83 van Steven
+ dat je dan alsnog een kenteken, papieren, verzekering etc moet hebben omdat je "gewoon" gebruik maakt van de openbare weg
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-08-2011 21:41 #883398
door V300 register
Juist. Ik zit een beetje in de rats, de oprijwagens in Almelo zijn bezet, terwijl de verkoper het liefst ziet dat ik 'm deze week kom ophalen...hmmz. Ik wil eigenlijk geen eendagskenteken aanvragen, omdat ik dan die dag langs de RDW moet, daarna heb ik nog officieel een week om 'm te keuren (als hij wordt afgekeurd, nadat kentekenbewijs binnenkomt nog een week de tijd), maar dan ben ik op vakantie.... Ik kan er dus op gokken dat het goed zit, maar dat doe ik liever niet. Ik brainstorm ff verder.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-08-2011 22:35 #883403
door V300 register
Kan misschien iets voor je regelen
Kijk fff in je mail
Kijk fff in je mail
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-08-2011 22:46 #883404
door V300 register
Dank, als ik je aanbod wellicht toch nog nodig heb (dat weet ik morgen) dan bel ik je! Ik ga nu toch proberen een exportkenteken aan te vragen, daar rij ik gewoon mee naar Heerde, dan krijg ik maar een waarschuwing van de douane, ik ontduik met deze auto helemaal geen BPM namelijk.
Mijn pa zet me dan morgenavond af in de omstreken op een camping of hotel, dan overnacht ik daar, dan heb ik de volgende dag de hele dag de tijd. Plak ik er ook nog een korte vakantie aan vast ook
Mijn pa zet me dan morgenavond af in de omstreken op een camping of hotel, dan overnacht ik daar, dan heb ik de volgende dag de hele dag de tijd. Plak ik er ook nog een korte vakantie aan vast ook
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-08-2011 22:54 #883405
door V300 register
Ok,laat maar ffff wat weten
Moderators: Mark Smeets