show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
30-03-2012 14:04 #902828
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Vind je het niet makkelijker de motorsteun aan te passen? Staan genoeg voorbeeld op 300power.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
30-03-2012 14:15 #902829
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Dat is idd ook mogelijk maar nu komt de turbo wat verder van t binnenscherm af!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-03-2012 19:55 #902887
door V300 register
het was weer n productief dagje.
Ik heb vanmorgen eerst maar eens de aangepaste ecu opgehaald.Ben wel HEUL benieuwd wat dat straks gaat opleveren.
Daarna ben ik aan de aanpassing voor de bevestiging van de turbo begonnen.
En een uurtje slijpen,lassen en slijpen later lag dit op de werkbank....
volgens de tekening en het model dat ik van te voren gemaakt had zou dit moeten passen...altyd spannend of het dat ook doet....
Ik zeg past als gegoten......
Even niet op de stand van de uitgang naar de intercooler letten.Ik moet deze en ook het centrale gedeelte nog op hun definitieve plaats draaien.
Morgen zal het er allemaal een stuk voller uit gaan zien.Met radiateur,oliekoeler en de interkoeler die ik dan op hun plaats wil hebben.
Ik heb vanmorgen eerst maar eens de aangepaste ecu opgehaald.Ben wel HEUL benieuwd wat dat straks gaat opleveren.
Daarna ben ik aan de aanpassing voor de bevestiging van de turbo begonnen.
En een uurtje slijpen,lassen en slijpen later lag dit op de werkbank....
volgens de tekening en het model dat ik van te voren gemaakt had zou dit moeten passen...altyd spannend of het dat ook doet....
Ik zeg past als gegoten......
Even niet op de stand van de uitgang naar de intercooler letten.Ik moet deze en ook het centrale gedeelte nog op hun definitieve plaats draaien.
Morgen zal het er allemaal een stuk voller uit gaan zien.Met radiateur,oliekoeler en de interkoeler die ik dan op hun plaats wil hebben.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-03-2012 20:50 #902891
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
ziet er allemaal spannend uit Bart!
Ook een nieuwe waterpomp erop zie ik?
Ook een nieuwe waterpomp erop zie ik?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-03-2012 21:32 #902895
door V300 register
Jep die is nieuw.
Had eerst een pomp voor een B200 maar die past niet!
Moet trouwens nog die downpipe hebben.Die wat van deze auto afkomt is nog heel goed en origineel volvo!
Had eerst een pomp voor een B200 maar die past niet!
Moet trouwens nog die downpipe hebben.Die wat van deze auto afkomt is nog heel goed en origineel volvo!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-03-2012 23:05 #902897
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Bedoel je nu dat je een origineel Volvo downpipe van een 360 te koop hebt?
Ik heb er nog altijd geen gevonden namelijk...
Ik heb er nog altijd geen gevonden namelijk...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-03-2012 23:12 #902899
door V300 register
Daarom zeg ik het je maar even!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-04-2012 21:49 #903087
door V300 register
Ben vandaag weer lekker bezig geweest.
Ik ben eerst maar eens begonnen om de ventilator paassend te maken.Aangezien de ventilator van de B21 niet past omdat ie dan in de radiator draait en ik voorlopig nog even geen electrische wil monteren blijft er nix anders over dan die van het B200 blok passsend te maken.
Past precies.
De turbo zit inmiddels op zijn plaats,was nog een heel gevecht met het hitteschild op het spruitstuk maar uiteindelijk past t allemaal.
De retourleiding voor de olie was nog even wat knutselwerk.
Achter de steunen van de motorkapscharnier zat wat oppervlakteroest en omdat ik toch gaten moest maken voor de intercoolerslangen heb ik dat maar meteen weggewerkt.
Telefoon...........De intercoolerslangen zijn binnen!
Mooi,dan kunnen we weer n stapje verder.
Ik heb me voorgenomen dat ie morgen loopt.............................................................................................................................
Ik ben eerst maar eens begonnen om de ventilator paassend te maken.Aangezien de ventilator van de B21 niet past omdat ie dan in de radiator draait en ik voorlopig nog even geen electrische wil monteren blijft er nix anders over dan die van het B200 blok passsend te maken.
Past precies.
De turbo zit inmiddels op zijn plaats,was nog een heel gevecht met het hitteschild op het spruitstuk maar uiteindelijk past t allemaal.
De retourleiding voor de olie was nog even wat knutselwerk.
Achter de steunen van de motorkapscharnier zat wat oppervlakteroest en omdat ik toch gaten moest maken voor de intercoolerslangen heb ik dat maar meteen weggewerkt.
Telefoon...........De intercoolerslangen zijn binnen!
Mooi,dan kunnen we weer n stapje verder.
Ik heb me voorgenomen dat ie morgen loopt.............................................................................................................................
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
03-04-2012 22:18 #903095
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Als hij rijdt, kom je hem dan showen?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-04-2012 22:20 #903096
door V300 register
Ga dr maar van uit.
Ga je dan weer n poging wagen om je vader om te praten hahahahahaha
'T is de bedoeling om deze week nog op APK te gaan.Moet nog ffff een voorpootje RV vernieuwen,veerschotel naar de gallemieze.Dat was helaas nog niet zichtbaar toen ik de remmen omgebouwd heb anders had me dat n berg(je) werk gescheeld.
Ga je dan weer n poging wagen om je vader om te praten hahahahahaha
'T is de bedoeling om deze week nog op APK te gaan.Moet nog ffff een voorpootje RV vernieuwen,veerschotel naar de gallemieze.Dat was helaas nog niet zichtbaar toen ik de remmen omgebouwd heb anders had me dat n berg(je) werk gescheeld.
Moderators: Mark Smeets