show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-03-2012 07:28 #902290
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
ik weet niet hoeveel je m wilt repositioneren maar dat soort adapters zijn ook zo te verkrijgen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-03-2012 07:57 #902291
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
De adapters die ik tot nu toe gevonden heb werken niet.Die zijn recht en dan blijft de turbo te laag hangen.Wat ik nu laat maken laat de turbo omhoog kantelen.
Als jij toevallig weet waar die adapters te krijgen zijn dan hoor ik dat graag(scheelt mij weer werk )
Als jij toevallig weet waar die adapters te krijgen zijn dan hoor ik dat graag(scheelt mij weer werk )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-03-2012 09:36 #902296
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
die rechte zijn meestal size-adapters (t3 naar t2 bijv)
ze zijn er ook die 30,45,60 of 90 graden kunnen kantelen, weet uit t hoofd niet meer waar ik ze gezien heb
ze zijn er ook die 30,45,60 of 90 graden kunnen kantelen, weet uit t hoofd niet meer waar ik ze gezien heb
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-03-2012 09:41 #902297
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Ben ik naar aan t zoeken geweest maar wat ik daarvan gevonden heb gaat niet werken.Moet iets hebben van rond de 55 graden.
Ik maak ze wel zelf....is ook een jas goedkoper!
Ik maak ze wel zelf....is ook een jas goedkoper!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2012 09:37 #902570
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Gisteren met de intercooler aan het stoeien geweest.
Past precies tussen de koplampen maar voor de aansluitingen moet waarschijnlijk een steun van de koplampen sneuvelen.
Vermoedelijk zal ook de koplamp wiswas toestand verdwijnen....aan de rechterkant is geen plaats voor de wissermotor meer.Nou ja jammer maar helaas.Dan gaan ze in het magazijn.Zou ook zomaar kunnen dat ik ze binnenkort nog nodig heb.....................maar daar kan ik nu nog nix over zeggen!
Past precies tussen de koplampen maar voor de aansluitingen moet waarschijnlijk een steun van de koplampen sneuvelen.
Vermoedelijk zal ook de koplamp wiswas toestand verdwijnen....aan de rechterkant is geen plaats voor de wissermotor meer.Nou ja jammer maar helaas.Dan gaan ze in het magazijn.Zou ook zomaar kunnen dat ik ze binnenkort nog nodig heb.....................maar daar kan ik nu nog nix over zeggen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2012 09:42 #902571
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Zo! dat is best een grote intercooler!
ik wil de wiswassers ook wel van je overnemen..
ik wil de wiswassers ook wel van je overnemen..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2012 10:13 #902572
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Zal het in gedachte houden.....
De intercooler is origineel volvo 7 of 9 serie....dat weet ik niet precies.
Heb dr ook nog een van een 2 serie maar die is veel te hoog!
De intercooler is origineel volvo 7 of 9 serie....dat weet ik niet precies.
Heb dr ook nog een van een 2 serie maar die is veel te hoog!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2012 19:39 #902610
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Ik heb zo'n zelfde intercooler liggen, komt van een 940! (lpt)
maar man, wat ziet dat er gaaf uit!
maar man, wat ziet dat er gaaf uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-03-2012 21:45 #902629
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Goed ok te weten.
Dan kan ik weer wat info toevoegen aan het hele ombouw verhaal!
Stenk joew!
Dan kan ik weer wat info toevoegen aan het hele ombouw verhaal!
Stenk joew!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-03-2012 21:43 #902702
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwe grijze (mischien ooit R-sport) muis van Bart
Dr zit gang in het project!:groovy:
Ik heb vandaag de motor uitgebouwd!
Omdat ik de injectie van de 2 liter wil gebruiken heb ik die eerst los gemaakt van de kopen aan de kat gelegd.Zo kan ik veel van de aanluitingen aan het spruitstuk laten zitten.
Alles los,dan maar eens de nieuwe kraan uitproberen....werkt perfekt!
Meteen maar even het druklager van de koppeling dr uit gepakt maar dat is nog als nieuw!
1 Bk ipv 115 redblock pk's.......
.
Ik heb besloten om toch maar de kop van de originele motor te gebruiken.Ten 1e is deze echt als nieuw.Ten 2e zitten hier alle sensors in die ik nodig heb bij de injectie.Dat scheelt weer een hoop werk.
De kop even gemeten en die is mooi recht dus die kan gemonteerd worden.
Ik heb wel de nokkenas van de turbokop over gezet.
De 2 liter had uiteraard EGR en pulsair.Die heb ik dus niet meer nodig.Maar de gaten in de kop moesten nog wel even dicht....
Tadaaaaaaaaaaa...............vriesdopjes!
Ik denk een mooie en zeer effectieve oplossing.
Ik heb de B21 zo ver af gebouwd dat die morgen ingebouwd kan worden.
Ik heb vandaag de motor uitgebouwd!
Omdat ik de injectie van de 2 liter wil gebruiken heb ik die eerst los gemaakt van de kopen aan de kat gelegd.Zo kan ik veel van de aanluitingen aan het spruitstuk laten zitten.
Alles los,dan maar eens de nieuwe kraan uitproberen....werkt perfekt!
Meteen maar even het druklager van de koppeling dr uit gepakt maar dat is nog als nieuw!
1 Bk ipv 115 redblock pk's.......
.
Ik heb besloten om toch maar de kop van de originele motor te gebruiken.Ten 1e is deze echt als nieuw.Ten 2e zitten hier alle sensors in die ik nodig heb bij de injectie.Dat scheelt weer een hoop werk.
De kop even gemeten en die is mooi recht dus die kan gemonteerd worden.
Ik heb wel de nokkenas van de turbokop over gezet.
De 2 liter had uiteraard EGR en pulsair.Die heb ik dus niet meer nodig.Maar de gaten in de kop moesten nog wel even dicht....
Tadaaaaaaaaaaa...............vriesdopjes!
Ik denk een mooie en zeer effectieve oplossing.
Ik heb de B21 zo ver af gebouwd dat die morgen ingebouwd kan worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets