Volvo 360 GLS 1985
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bedoelingen om die op je redblock te knopen?
Verder ziet die verlaging er wel strak uit zeg :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gister nog nieuwe vacuumslangen op het blok gedaan, had het idee dat er een paar lekten. En nu loopt ie stuk beter, niet voor niks gedaan dus!
En vandaag in de zon de remvloeistof vervangen met het Eeziblead systeempje, was even klooien met lekkende aansluitingen de eerste keer maar man man.. wat gaat dat stukken makkelijker als handmatig die vloeistof er doorheen trappen. Remt weer prima nu!
Alleen lekt m'n radiateur nu, daar moet dus een andere (uit een 340) voor komen. Het houdt je bezig, zo'n auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Het is zoals een garagekrik: je mist het niet tot je het hebt, en dan denk je bij jezelf ''wat heb ik toch altijd aan zitten kloten''.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben wat dashboard upgrades aan het voorbereiden en had toevallig nog Golf 2 gti tellers liggen. Voor de racers onder ons misschien wel leuk, de verhoudingen weet ik niet. Maar het staat wel gaaf.
Maar waar het eigenlijk om gaat, een engine check lampje! Het nieuwe injectiesysteem heeft deze mogelijkheid, maar het oude Volvo dashboard heeft er geen plekje voor. Dus maar een ledje plaatsen.
Andere modificaties zijn het aanpassen van het choke-lampje voor het aangeven wanneer de elektrische fan draait + een schakelaar. De oliedruk meter verwisselen voor een overschakel indicator, en het plaatsen van een nieuwe oliedruk en voltmeter.
- V300 register
- Verbannen
-
Qua teller zou het kunnen kloppen als je de bandenmaat rekend maar bij een golf pakt ie het signaal niet bij het wiel.......dus dan zou het wel eens fout kunnen gaan met wat ie straks aangeeft.
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;228939 schreef : hebben die dezelfde aansluiting als bij een 3 serie?
Qua teller zou het kunnen kloppen als je de bandenmaat rekend maar bij een golf pakt ie het signaal niet bij het wiel.......dus dan zou het wel eens fout kunnen gaan met wat ie straks aangeeft.
Volgens mij is de aansluiting niet hetzelfde, geen draai/klik systeem tenminste. Ook de verhouding weet ik niet, maar vond het wel leuk om even te passen