Volvo 360 GLS 1985
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;189444 schreef : Gefeliciteerd, is ie er zonder opmerkingen doorheen gerold?
nee, was eerst afgekeurd helaas
Voorbanden te glad (die zaten eerst achter), rechter stadslicht deed het niet, rechter spoorstang is slecht/speling en de koplampen moeten afgesteld worden..
Wel grappig, vorig jaar had de garage op het apk papiertje gezet dat er verregaande slijtage was op zichtbare remdelen.., nooit iets aan gedaan (want m'n remmen zijn goed) en dit jaar geen enkel woord daarover:p
is toch altijd handig als je zelf enig verstand van auto's hebt, je wordt volgens mij echt overal bij genaaid..
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Joris;189451 schreef : nee, was eerst afgekeurd helaas
Voorbanden te glad (die zaten eerst achter), rechter stadslicht deed het niet, rechter spoorstang is slecht/speling en de koplampen moeten afgesteld worden..
Wel grappig, vorig jaar had de garage op het apk papiertje gezet dat er verregaande slijtage was op zichtbare remdelen.., nooit iets aan gedaan (want m'n remmen zijn goed) en dit jaar geen enkel woord daarover:p
is toch altijd handig als je zelf enig verstand van auto's hebt, je wordt volgens mij echt overal bij genaaid..
Kan ook zijn dat de remschijven vorig jaar goed verroest waren. En dan wordt het een AC-code. En als je een jaar rijdt dan kun je (als het) vliegroest er af remmen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
tevens heb ik ook maar kleine stukjes nodig, helaas gaat het overal per meter
- V300 register
- Verbannen
-
PB me maar.
- V300 register
- Verbannen
-

gelukkig had ie wel de juiste olie leiding, dus we kunnen tenminste een beetje verder knutselen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
daarna de auto de schuur in en het oude carburateur blok eruit lepelen, en het verse injectieblok erin hangen:)
hoop dat ie voor het eind van de kerstvakantie weer goed loopt!
(turbo ombouw komt pas als het blokje netjes en betrouwbaar loopt)
- V300 register
- Verbannen
-