Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
tevens zal ik binnenkort weer even foto's maken als het nieuwe voorscherm erop zit en ik aan de dorpel begin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Eventueel even een 3d uitlijning laten doen, kost ongeveer 40 euro, dan is in ieder geval de stand van de wielen weer correct...
Lopen de remmen trouwens ook niet een beetje aan?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;158532 schreef : Ik ken het probleem en het is echt alleen nadat je een volledige stuuruitslag hebt gedaan. Dan trekt de auto daarna ineens naar links of rechts. Na een paar keer sturen is het weer voorbij. Als de uitlijning niet goed is zou hij altijd naar links of rechts trekken...
het is precies wat jij beschrijft, de banden heb ik er nog niet zo lang onder zitten dus echte slijtage sporen zitten er nog niet op..
en de taatslagers, zijn dat gewoon toplagers?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
bij een doorgezakte bovenste veerschotel kan bij maximale stuuruitslag de bovenste schotel dan blijven hangen achter de topmount, waardoor je bij het neutraal sturen de schroefveer spant doordat de bovenste veerschotel niet meedraaid; de veer wil graag weer ontspannen en daardoor wordt de veerpoot weer terug getrokken en blijft het stuur scheef staan..
- V300 register
- Verbannen
eerst maar eens de dorpel en andere roestplekken weer netjes krijgen voor de keuring in November, en daarna moet ik maar eens aan de slag met de voorkant..
- V300 register
- Verbannen