show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo's 1980 343 DL

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-06-2012 21:58 #908985 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL
Lekker dan, hoe meer stalling hoe meer vreugd! :f Weten we ook gelijk naar wie 't lederen interieur is gegaan :drool:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-06-2012 17:26 #909182 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL
Anjo, ik wens jou een grote verwarmde schuur met 3 bruggen erin toe.........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2012 17:37 #909456 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Anjo's 1980 343 DL
Kun je niet achterblijven Anjo bij de schuurrage.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2012 10:18 #915519 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL
zo, ik heb maar weinig met de 343 gereden sinds hij in de box staat, totdat het zout op de weg komt pak ik hem 1x per maand even mee als het droog is om een mooi stukje te toeren en dat bevalt toch wel prima:)

heb ook eindelijk een bassregelaar op de 2x 10" woofers in de kofferbak, zal binnenkort eens een filmpje posten gaat echt weer onwijs hard, bijna net zo erg als de rode 340:)


van de week heeft echter de 360 in de opslag gestaan, pa had last van z'n linker knie en kon dus niet koppelen. even de auto's omgeruild en eergisteren zei hij nog dat ik ze wel om kon ruilen. maar aangezien ik dinsdag en donderdag veldtraining en woensdag zaalvoetbal heb kon ik daar vandaag pas aan toekomen, helaas heeft gisterochtend onze overbuurman zijn S40 in de achterbumper geparkeerd..

ook echt in een idiote verkeerssituatie, er stond er een te wachten om af te slaan op een voorrangsweg (driesprong Benschop) die dus in principe gewoon voorrang had en niet hoefde te wachten... m'n pa stond daarachter en de overbuurman zat te slapen/heeft het niet gezien en moest op het laatste moment blijkbaar uitwijken etc. schade S40: koplamp en voorbumper naar de klote. de 343, achterbumpertje wat krom




dat wordt nog heel voorzichtig richten ook om te voorkomen dat de poedercoating beschadigd. voorlopig laat ik het even zo zitten (auto staat toch in de box:)) aangezien ik verwacht dat de auto volgend jaar een aardig stukje uit elkaar gaat, ben al voorzichtig begonnen aan het opbouwen van de 2,3T motor maar sinds ik selectiespeler ben is de vrije tijd helemaal schaars geworden:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-09-2012 12:42 #915528 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo's 1980 343 DL
Vervelend voor jou en je Pa, geluk bij een ongeluk is dan weer te merken dat zo'n 343 wel een tikkie kan hebben.

Hopelijk kun je de bumper voorzichtig weer recht krijgen zonder lakschade.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2012 21:31 #915573 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL
mja, gewoon met beleid terug torderen maar t is wel weer iets waar k weer een paar uur mee bezig ben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-09-2012 21:48 #915574 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo's 1980 343 DL
Dat wil in jouw geval wel wat zeggen, als jij er al uren mee bezig bent....als ik de trekhaak ga monteren staat me een soortgelijke klus te wachten (ook i.v.m krom..) met dat verschil dat het het natuurlijk een 340 MK2 bumper is, dat kunststof flubbert alle kanten uit. :hmmz2:

Heeft jouw 343 bumper ook nog een apart stalen binnen 'frame'?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2012 21:52 #915575 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 1980 343 DL
nja uren, maar je moet iig wel de bumper demonteren, zijkappen en de kunststof strip eraf en dan de bumper terugdrukken.. mja voorlopig zowieso geen zin/tijd om daar aan te beginnen:D

geen binnenframe, het frame is eigenlijk het stalen gedeelte wat je aan de boven en onderkant ziet, aan de verticale zijde zit zeg maar het kunststof gedeelte en aan de zijkant de kappen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-09-2012 22:00 #915576 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo's 1980 343 DL
Ah juustem, compleet anders dan de kunststof exemplaren, wat je ziet is ook hetgeen je weer in de juiste vorm moet zien te krijgen, aardig secuur werkje dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2012 22:43 #915583 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 1980 343 DL
Die buurman moet toch op -100.000 schadevrije jaren staan als ik me alle verhalen herinner :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD