De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
- V300 register
- Verbannen
Wat kan ik nu het beste doen? Sowieso deurhuiden los halen en kijken of het kit nog goed zit. Ik neem aan dat het aan het folie ligt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Ik heb het ruitrubber al dichtgekit, deurrubbers opnieuw vastgezet en alles er omheen schoongemaakt, maar het lijkt allemaal niet te helpen.
Mijn 360 heeft nog het originele intacte folie op de deuren, en zit goed vast. Heb ik al eens naar gekeken. Waar het vandaan komt.... ik heb het niet kunnen vinden.
De nood is voor mij niet zo hoog meer want de auto staat tegenwoordig altijd binnen en ik heb er al tijden niet meer mee gereden, maar als je de oorzaak vindt hou ik me aanbevolen voor de tip!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Verder de econometer werkend gemaakt. Heb de sensor linksvoor geplaatst. De claxon had ik al iets anders gemaakt. Draad getrokken en direct op de tellerbak aangesloten. Was nog niet in de twee platte stekkers achterop de klokkenwinkel voorbereid. Massadraad onder die van de -pool bij de accubak vastgeschroefd. Geheel ziet er nestjes uit en het werkt goed.
Bij het vervangen van de remcilinders achter (waarom gaan die dingen elk jaar lek???), ging de nippel naar remslang linksachter niet goed open. De moer draaide door. Gelukkig heeft EvO genoeg achterassen op voorraad, dus met een passend stukje en een nieuwe remcilinder zit het nu weer goed. Op naar de volgende klusjes!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Komende zaterdag ga ik kijken hoe het met de remcilinders van mijn 360 gesteld is, die zitten er nu 20.000 km op maar zijn van Lucas. Misschien houden die zich beter?
Enne... ik neem aan dat je je buitentemperatuurmeter bedoelt, een econometer heeft alleen vacuum nodig :yeah:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;238478 schreef : Enne... ik neem aan dat je je buitentemperatuurmeter bedoelt, een econometer heeft alleen vacuum nodig :yeah:
Eh, ja
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Morgen maar met de 340 naar m?n werk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Propje erin laten schieten en je kunt weer verder met de nu lekke band.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan van Weeren
- Nieuw lid
- Berichten: 3
Wouter76;238730 schreef : Minder, en hoe fijn is het dan als je alles bij je hebt om weer snel verder te kunnen rijden!
Propje erin laten schieten en je kunt weer verder met de nu lekke band.
Ik zou de band laten plakken ipv prop. Bij plakken wordt de band van binnenuit geplakt met een soort rubber en de plek wordt daarna afgeplakt. Dit is veel duurzamer dan een prop. Met een prop wordt geadviseerd niet harder te rijden dan 100 km p/u. Prop kan eruit schieten of naar binnen schieten door teveel warmte ontwikkeling.
Info heb van de wegenwacht. Heb ook al een paar keer lekke band gehad. Wegenwacht gaf aan: prop is noodreparatie en plakken is duurzaam herstel. Euromaster plakt bijvoorbeeld.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Johan;238733 schreef : Ik zou de band laten plakken ipv prop. Bij plakken wordt de band van binnenuit geplakt met een soort rubber en de plek wordt daarna afgeplakt. Dit is veel duurzamer dan een prop. Met een prop wordt geadviseerd niet harder te rijden dan 100 km p/u. Prop kan eruit schieten of naar binnen schieten door teveel warmte ontwikkeling.
Info heb van de wegenwacht. Heb ook al een paar keer lekke band gehad. Wegenwacht gaf aan: prop is noodreparatie en plakken is duurzaam herstel. Euromaster plakt bijvoorbeeld.
Theoretisch klopt dat. Echter heb ik nog niet een ervaring van klanten terug gekregen van dit soort situaties met een prop. Goed materiaal gebruiken en vakkundig monteren van de prop voorkomt wellicht ook al veel. Ik heb op de verschillende beurzen wel demonstraties gezien van banden plakken. Ik heb het nog niet zelf gedaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.