FF voorstellen: 360GLE combo!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
je hoort de ingaande as van de versnellingsbak loos draaien in het koppelstukje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
zet assteunen zo breed mogelijk onder de achteras, verwijder de 2 ronde doppen aan de onderzijde van de torquetube buis ong 15cm voor het begin van de versnellingsbak met een schroevendraaiertje
vervolgens iemand auto laten starten met koppeling ingedrukt, koppeling langzaam op laten komen, kijken of het koppelstukje meedraait ja of nee, vervolgens kijken of de ingaande as van de versnellingsbak meedraaid.
zorg ervoor dat degene die in de auto zit direct de koppeling intrapt op het moment dat jij wat schreeuwt, dan kun je schade aan de splines of het koppelstuk verder voorkomen.
- Mark Smeets
- Moderator
AvdAkker;111461 schreef : dan kun je schade aan de splines of het koppelstuk verder voorkomen.
Dat stukje doet me toch besluiten de auto lekker op 4 poten te laten staan.
Zaterdag meer info wat het precies is
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
trouwens, wat ook kan:
zet de auto in z'n 2, motor uit en koppeling niet intrappen.
vervolgens iemand de torquetube in laten kijken bij die 2 dopjes volgens bovenstaand principe, en een ander aan het wiel laten draaien:D
- Mark Smeets
- Moderator
AvdAkker;111464 schreef : je pa zal toch echt precies hetzelfde moeten doen om erachter te komen waar het zit...
Dat is anders, dan doet hij het zelf, hij is monteur en het is ook zijn auto. Ik ben geen monteur en het is niet 'mijn' auto. Maar ik zal hem morgen aan 1 kant opkrikken (staat langs de stoep), dat dopje eraf wippen en aan het wiel draaien als de auto in de 2 staat.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
echt wel, want die van mij is wit! Op jouw blauwe komt zo'n rare achterspoiler...v0lv0freak;110515 schreef : Maar niet mooier dan mijn blauwe hoor!
1-1
ehhh... 3-0 voor mij dus? :+