FF voorstellen: 360GLE combo!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
AvdAkker;111557 schreef : en als dat het geval is die bak niet wegdonderen maar aan mij geven, ik trek hem wel open:)
Als dat het geval is zal ik aan je denken
- Mark Smeets
- Moderator
pap belt maandag zelf voordat zijn vliegtuig vertrekt naar de dealer voor een nieuw koppelstuk. We hebben van die sloop GLE nog een koppelstuk liggen, en het schijnt dat dat ook nog zo goed als nieuw is (hele aandrijving had pas 10.000 gelopen vanwegen schade). Maar dat wil pap bewaren voor 'later', als echt niks meer is te krijgen van een V300.
Wat wel gek was, opeens zat het koppelstuk weer vast. Dus pap voor de grap, zo eens kijken hoelang hij het uithoud. Auto gestart en half uit het pakeervak weg gereden :crazy1:na 1,5 meter was het alweer kapot dus, maar het gezicht van mam was wel leuk; huh, hij doet het alweer na een half uurtje? :wtf::humor:
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Jos360;112151 schreef : In Engeland staat trouwens nu een mooi leren interieur te koop zag ik, is dat niets voor jullie auto's?
Als je het topic gelezen hebt daarvan, dan zie je dat ik er al achteraan zit
Misschien dat het meekomt met het andere leren interieur als het past in de auto. Eigenlijk zou het eerste interieur dit weekend gekomen zijn, echter had de chauffeur beide armen (waarschijnlijk) gebroken. Is dus uitgesteld. VND had mij ook al ingelicht voordat het 'officieel' te koop kwam. Echter was dit 2 dagen voordat het eerste interieur hier zou komen.. Misschien dat er nu toch nog wat te regelen is.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
- 16673-dummy
- Nieuw lid
v0lv0freak;112135 schreef :
Wat wel gek was, opeens zat het koppelstuk weer vast. Dus pap voor de grap, zo eens kijken hoelang hij het uithoud. Auto gestart en half uit het pakeervak weg gereden :crazy1:na 1,5 meter was het alweer kapot dus, :wtf::humor:
Tja, 112 pk's overtuigen wel wat meer dan de spierkracht van een mens...
Die koppelstukjes zijn wel duur hoor (als ze nog te krijgen zijn).