show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
FF voorstellen: 360GLE combo!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-04-2009 12:38 #775132
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
GLE is een injectie, let daar op!
Een carburateur heeft een ronde pot en een injectie een platte demper. Ook zijn de diameters anders.
AutoRima in Druten heeft nog een nieuwe einddemper voor een injectie liggen.
Ik ben trouwens nog niet helemaal uit het uitlaatmysterie, er zit volgens mij ook weer verschil tussen vroege en late 360's.
Neem in ieder geval een met een grote diameter!!
Een carburateur heeft een ronde pot en een injectie een platte demper. Ook zijn de diameters anders.
AutoRima in Druten heeft nog een nieuwe einddemper voor een injectie liggen.
Ik ben trouwens nog niet helemaal uit het uitlaatmysterie, er zit volgens mij ook weer verschil tussen vroege en late 360's.
Neem in ieder geval een met een grote diameter!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
01-06-2009 00:04 #779570
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Dit weekend uitgevoerd aan de grijze 360:
- Tijdelijk mijn sneeuwkapje geplaatst. Alleen als we voor een goede prijs nog een 2de sneeuwkapje tegen komen blijft deze zitten.
- vario roosters geplaatst.
- voorbumper na 10 jaar (!!) weer vastgehangen aan de bevestigingen op het spatboord. De bumper heeft een tik gehad met een aanrijding en is een beetje scheef, waardoor hij aan de bestuurderskant tegen het spatboord en de bodykit drukte. Een beetje duwen met de knie zorgde ervoor dat hij weer beter past.
- verschillende deurrubbers vastgelijmt. Helaas scheurde de rubber bij de achterdeur. In de zomervakantie dus maar eens voor nieuwe rubbers naar de sloop.
- Auto goed gewassen en gezuigd + vloermatten weer erin gelegd ipv 'sneeuwbakjes'
- V3C sticker op de achterruit geplakt
klaar voor Liempde morgen
- Tijdelijk mijn sneeuwkapje geplaatst. Alleen als we voor een goede prijs nog een 2de sneeuwkapje tegen komen blijft deze zitten.
- vario roosters geplaatst.
- voorbumper na 10 jaar (!!) weer vastgehangen aan de bevestigingen op het spatboord. De bumper heeft een tik gehad met een aanrijding en is een beetje scheef, waardoor hij aan de bestuurderskant tegen het spatboord en de bodykit drukte. Een beetje duwen met de knie zorgde ervoor dat hij weer beter past.
- verschillende deurrubbers vastgelijmt. Helaas scheurde de rubber bij de achterdeur. In de zomervakantie dus maar eens voor nieuwe rubbers naar de sloop.
- Auto goed gewassen en gezuigd + vloermatten weer erin gelegd ipv 'sneeuwbakjes'
- V3C sticker op de achterruit geplakt
klaar voor Liempde morgen
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
01-06-2009 18:53 #779646
door Mark Smeets
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
01-06-2009 20:04 #779651
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
Netjes!
Gr; Wouter.
Gr; Wouter.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-06-2009 15:15 #779830
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
je hebt nog wel wat luchtbelletjes onder de rand van de sticker, zie ik.
heb je hem wel met wat zeepsop geplakt?
heb je hem wel met wat zeepsop geplakt?
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
02-06-2009 17:12 #779848
door Mark Smeets
Pap heeft geplakt, en dat was niet gemakkelijk hebben we gemerkt. Zeker met 2 hoofdsteunen achterin (Nee Anjo, ze kunnen er niet uit, want dan komen ze tegen het dak. Dan zou je al de rugleuning moeten gaan loshalen).
Nee we hebben geen zeesop gebruikt. Eerst goed schoongemaakt met water en zeep, daarna de raam gedroogd en nog even laten drogen. Daarna uitgemeten en de sticker geplakt. Maar het geheim is dus zeepsop voor de volgende keer?
Nee we hebben geen zeesop gebruikt. Eerst goed schoongemaakt met water en zeep, daarna de raam gedroogd en nog even laten drogen. Daarna uitgemeten en de sticker geplakt. Maar het geheim is dus zeepsop voor de volgende keer?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-06-2009 17:25 #779850
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
oh sorry, ik heb 2 hatches.. dan gaat het wel:D
maar ach, die rugleuning zit ook maar met een paar moertjes vast:humor:
maar ach, die rugleuning zit ook maar met een paar moertjes vast:humor:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-06-2009 17:33 #779852
door 16673-dummy
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-06-2009 19:01 #779860
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic FF voorstellen: 360GLE combo!
er zijn natuurlijk altijd geluksvogels die een sticker er uit de vrije hand in 1 keer bubbel- en kreukvrij opgeplakt krijgen.. maar ik hoor duidelijk niet bij die groep.
Daarom doe ik stickers voortaan net zo als ze bij een profi stickerfirma doen; gewoon de sticker nat maken met een sponsje met een heeel klein beetje zeepsop, flats tegen de ruit aan, beetje schuiven tot hij precies op zijn plek zit, luchtbelletjes eruit drukken en vanuit het midden naar buiten "uitwrijven" zodat het water er tussenuit komt.
zolang het oppervlak redelijk vlak is kun je op die manier hele grote stickers perfect strak plakken, en op de haar nauwkeurig op hun plaats.
Daarom doe ik stickers voortaan net zo als ze bij een profi stickerfirma doen; gewoon de sticker nat maken met een sponsje met een heeel klein beetje zeepsop, flats tegen de ruit aan, beetje schuiven tot hij precies op zijn plek zit, luchtbelletjes eruit drukken en vanuit het midden naar buiten "uitwrijven" zodat het water er tussenuit komt.
zolang het oppervlak redelijk vlak is kun je op die manier hele grote stickers perfect strak plakken, en op de haar nauwkeurig op hun plaats.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-06-2009 19:43 #779867
door 16673-dummy
Ah, ik zie dat m'n foto niet duidelijk is. Hij barstte van de bubbeltjes.
Die klep staat trouwens met sticker en al bij Erik inmiddels.
Die klep staat trouwens met sticker en al bij Erik inmiddels.
Moderators: Mark Smeets