FF voorstellen: 360GLE combo!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
volvofiel;75527 schreef : Mark, ik heb nog effe gekeken, die computer past echt niet...
Wat? Die tripcomputer? Gaat ie niet werken in een B200E/360 laatste type? Opzich lijkt het me best leuk, maar kheb het geld nu ff niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
volvofiel;75544 schreef : Nope. Er zijn twee verschillende.
En het werkt niet omdat..... ?
- Mark Smeets
- Moderator
Doeke Dobma;75545 schreef : En het werkt niet omdat..... ?
omdat de ene voor de caburateur motoren is en de andere voor de injectie.. ik heb een Zweedse folder met de volvonummers:
B14, B19A: 3340009-4
B19E: 3340113-4
overigens ontdekte ik in die folder dat ik een 'speciaal' stuur heb, namelijk het GL-stuur. En ik maar denken dat het een simpel 340 stuurtje was.. wou ik al het GLE stuur terug zetten :woops:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Je bedoelt het GT stuur zeker?volvofiel;75552 schreef : De carburateur heeft een slangenmechanisme met pomp. De Injection een zwart kastje als aansturing.
- Mark Smeets
- Moderator
Doeke Dobma;75506 schreef : Mark, weet je zeker dat je geen stoelverwarming hebt? In mijn GLE zit namelijk automatische stoelverwarming, die treedt in werking wanneer de temperatuur onder de 13 graden is. Ik heb dus ook geen knopjes ervoor, maar wel het matje en bekabeling in beide voorstoelen. En ze worden nog warm ook;)
In de grijze weet ik 100% zeker van niet.. Dan had pap de aansluitingen wel ontdekt tijdens de restauratie
En in de blauwe heb ik ook nooit wat zien zitten aan kabels voor stoelverwarming en ook nog nooit iets gevoeld van warmte (het is nu toch echt minder dan 13 graden)..
Wat ik wel heb (in de blauwe dus): een dubbele bekerhouder ingebouwd deze zit onder de radio (uitschuifbaar).. is door de vorige eigenaar gedaan, opzicht niet slecht bedacht, alleen ik neem nooit drinken mee in de auto..
En ik heb nog een leren armsteun aan de stoel vast.. nu ik eraan gewend ben wel relax, maar door mijn korte benen zit hij wel boven de knopjes van de elektrische ramen --> niet handig
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Je bedoelt het GT stuur zeker?v0lv0freak;75550 schreef : overigens ontdekte ik in die folder dat ik een 'speciaal' stuur heb, namelijk het GL-stuur. En ik maar denken dat het een simpel 340 stuurtje was.. wou ik al het GLE stuur terug zetten :woops:
- Mark Smeets
- Moderator
- 16673-dummy
- Nieuw lid