show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Laurens' Volvo-projecten

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-07-2008 17:56 #719542 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Dit geval is het niet mijn schuld, maar die van mijn werkgever. Ik ben vannacht om 1.45 uur begonnen, en was vanmiddag om 12.30 uur klaar. Ik heb Laurens meteen na het telefoontje van mijn baas opgebeld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 18:02 #719543 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Laurens' Volvo-projecten
Laten we niet teveel offtopic gaan, maar sinds gisteren weet ik dat de sloop van de 340 uit 's-Heerenberg niet direct door Johan is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-07-2008 18:45 #719548 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Ik ben blij dat het goedgekomen is. Goede actie, mannen. En zie ik ene Erik vanavond nog in de stad????

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 18:47 #719549 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Laurens' Volvo-projecten

elpee;62198 schreef : Erik heeft de 1700 het nog gered tot wijchen


Ik ben behoorlijk moe, maar ga vanavond toch te stad in. Ff de week wegspoelen. Het was wel weer een druk weekje.

(Zie verder topic 1700 en topic wat ga je dit weekend doen.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 21:40 #719611 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Mijn reis voor het ophalen van deze auto begon met het crossen met een VW-bus naar het verhuurbedrijf waar ik de auto-ambulance had gehuurd(17.20uur). Daarna gauw naar huis, was mijn tandenborstel vergeten en dacht de tomtom is misschien ook handig. Daar begon mijn reis richting Ulft naar Joost. Bij Joost aangekomen(19.00uur) de slopert voor Erik opgeladen op de auto-ambulance. Auto-ambulance daar gestald. Moest ook nog naar Laurensz om wat onderdelen op te halen. Joost wist waar hij woonde dus hij ging even mee. Bij Laurensz aangekomen Begonnen met de onderdelen inpakken. Nou zeg maar liever volksverhuizing. Wat was ik blij dat ik de VW-bus bij me had ipv de volvo 360. Met de bus vol onderdelen weer richting Joost om de aanhanger er achter te koppelen(20.30uur). De reis werd voortgezet naar Wijchen richting Erik. Bij Erik aangekomen rond een uur of 22.00uur. Eindelijk eten en verrukkelijk. Samen met Erik naar de schuur de volksverhuizing uitpakken en de 343 afgeladen. Erik gevraagd of hij met mij mee wilde naar Lippstadt. Hij zij dat is wel goed. Dus de rode 1700 van erik opgeladen op de auto-ambulance en terug naar wijchen. 1.30uur eindelijk een bed en slapen.
De volgende ochtend rammelde mijn wekker al om 6.30uur. Ik dacht bij mijzelf klotewekker. 10 minuten later rammelde hij weer en dacht bij mezelf Blue Special-Day en was klaar wakker. Met Erik een ontbijtje genuttigd met een verrukkelijk gekookt ei. En om 8.00uur vertrokken richting Lippstadt naar goed 3 uur rijden(schatting was 2 uur en kwartier, Dus laat mij nooit schatten). Bij het bedrijf aangekomen geen auto en geen verkoper. Ik dacht bij mezelf nou mooi is dat. 10 telefoontjes later nam hij eindelijk op, over 10 minuten zou hij er zijn. Ondertussen gauw nog naar het werk gebeld dat ik de servicebus voor de 24-uursdienst ietsje later kom ophalen(uiteindelijk 1 1/2uur later, laat me niet schatten). En daar kwam de verkoper, hij had de auto nog staat alleen 8km verderop. Achter de verkoper aan en op een gegeven moment zag ik hem al staan. Ik dacht bij mezelf die 200 euro?s zijn deze rit wel waard. Beetje om de auto heen gelopen samen met erik en bekeken. De roest was nu beter te zien dan op de foto. Erik vroeg aan mij of voor mij 160 euro mag bieden. Ik zei dat is goed. Erik met zijn betere duits dan mij overleggen met de verkoper. Verkoper belde nog even naar de eigenaresse en die ging er mee accoord. Dus in totaal 90 euro overgehouden. Auto opgeladen en om 11.30 de terug reis aanvaard. Erik op de tomtom nog laten zien hoe hij het makkelijst terug kon. 14.30uur eindelijk in enschede, collega was niet gebeld voor de 24-uursdienst. Ene bus geparkeerd en de andere bus ervoor gezet. Kreeg van mij collega nog de opmerking "je weet wel dat dit geen goede reclame is". Gauw naar huis vaders opgehaald en de 343 naar mijn stalling gebracht. Aanhanger terug naar het verhuurbedrijf. Gezegd dat ik onderweg 2 reflectoren ben verloren. Hun kijken en zagen geen schade, kreeg mijn borg terug. Tijdens het avondeten thuis verteld dat er nu nog een staat. Mijn moeders reactie was "wat wil je met al die auto?s"(korte verklaring in volgorde van aanschaf)
Auto 1 Volvo 360 (Woon werkverkeer)
Auto 2 Opel Corsa (Crossauto/sloper)
Auto 3 Volvo 345 (Toerauto)
Auto 4 Opel Astra (sloper gratis gekregen)
Auto 5 Volvo 343 Blue Special(restauratie/object)

s?Avonds met mijn moeder terug, zei wou graag de auto ook even zien + de garagebox. Ze vond het wel een leuke auto. Volgens haar waren er in de kofferbak van de 343
a. of konijnen gefokt
b. of CSI kon bij mij forensisch onderzoek gaan doen

p.s. Dit mag in de volvoice

Hier de foto's van terugkomst in de stalling gemaakt

De desbetreffende sticker op de achterruit, geniaal.

Het is echt wel een GL uitvoering.
@punkazz welke uitvoering heb jij?
Wat zijn de extra dingen die een GL wel heeft en een DL niet.

Het neusje blijft mooi om te zien

De deuren zijn rot tot zeer roestig. Wordt dus 2 nieuwe deuren zoeken.

De vorige eigenaresse heeft ergens tegen aan gezeten

Gratis op te halen

Oerdegelijke duitse kwaliteit WC-rolhouder met volle WC-rol. Handig voor op de hoedenplank. Deze gevonden onder de bestuurdersstoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 21:43 #719612 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Laurens' Volvo-projecten

elpee;62279 schreef : Gratis op te halen


Oerdegelijke duitse kwaliteit WC-rolhouder met volle WC-rol. Handig voor op de hoedenplank. Deze gevonden onder de bestuurdersstoel.

:lol::lol::lol::lol:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-07-2008 21:55 #719614 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laurens' Volvo-projecten
Gelukkig is alles nog goed gekomen, mijn werkgever zei heel makkelijk" dan halen jullie die auto toch wat later op". Probeer ik iemand te helpen, stuurt een ander weer compleet in de war. Maar in eerste instantie ziet de auto er aardig uit. Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 22:09 #719617 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Laurens' Volvo-projecten
Het is nogal slordig van je werkgever om je op zo'n korte termijn te verrassen met extra werk... :uh-uhh:
Je moet zelf zeker je vrije dagen minimaal 3 weken vantevoren indienen? Dan moet hij ook maar 3 weken vantevoren aangeven wanneer je moet werken! :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 22:11 #719619 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Laurens' Volvo-projecten
Je moet zijn werkgever hebben als mij. Bellen of ze de telefoon(24-uurs) in de gaten kunnen houden omdat jij met hoge spoed onderweg bent.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 22:23 #719623 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Laurens' Volvo-projecten
Woei!

Helaas heb je niet veel aan de deuren uit de 343 van mij, die zijn ook rot. Of je moet ze lassen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD