Mijn nieuwe 340 Vario
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
firsttimedrifter;24276 schreef : Is het motorvacuum juist niet redelijk constant dan, net als de toerenteller?
Nee, die varieert meer dan de toerenteller. In overdrive kan je iets meer gas geven en dan stijgt het toerental niet, maar de vacuummeter loopt wel in het rood. Merk je ook met berg op en berg af, dat heb je in de regio Nijmegen redelijk veel.
- V300 register
- Verbannen
Pistonpen paultje;24285 schreef : Denk niet dat een 340 vario goedkoop rijd:D. Het zuipt bij het leven. Enkel als je heeel rustig rijd zul je misschien 1 op 11 halen. Mij is het 1keertje gelukt. Normaal zit ik rond de 1:8.
?f je rijdt heel erg opgefokt, ?f er is iets mis met je auto, want ik rij toch wel redelijk door, en de laatste tijd ook gewoon 120 op de snelweg (), maar ik haal echt wel gemakkelijk 1:11, 1:12. Als ik ?cht heel rustig rij, haal ik zelfs nog meer.
Toen mijn vario niet meer opschakelde, haalde ik 1:7 ? 8. Ik denk dat je heel erg je best moet doen om zo opgefokt te rijden, dat je zo weinig km's kan maken op een litertje benzine :rolleyes:
- V300 register
- Verbannen
en als ze die op latere leeftijd halen... dan worden het van die suffe oma's in het verkeer
en dan kan ik weer niet doorrijden.
- V300 register
- Verbannen
KonradW;24238 schreef : dat rijd veel sportiever!
onzin.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
lucluc;24241 schreef : Ik heb ook een haat-liefde verhouding met de vario, maar netto is het positief! Hij mag blijven!
Ik houd mijn mening over de vario altijd wat voor mij. Er zijn echt grote liefhebbers voor de vario. Ik heb het nu 2 x een paar weken geprobeert maar het lukt niet.
- V300 register
- Verbannen
Frans;24363 schreef : Ik houd mijn mening over de vario altijd wat voor mij. Er zijn echt grote liefhebbers voor de vario. Ik heb het nu 2 x een paar weken geprobeert maar het lukt niet.
Het is idd een systeem dat niet altijd even vlekkeloos werkt. Maar ik ben vooral een groot voorstander voor het principe, het is z? eenvoudig bedacht, echt fantastisch! Echt vreemd eigenlijk dat er niet meer gebruik van is gemaakt, maarja, dat was eigenlijk de schuld van Daf zelf. Helaas. Maar ik vind het ook leuk dat het een Nederlands product is, en ik vind dat we daar echt trots op mogen zijn
- V300 register
- Verbannen
Ik heb de aanmeldingspapieren vandaag op de bus gedaan.
Kunnen we elkaars auto een beetje in de gaten houden.
:rolleyes: Ik wil trouwens op hemelvaartsdag even langskomen of mag de vario dan niet werken?
hij komt van het klooster:D