Mijn nieuwe 340 Vario
- V300 register
- Verbannen
Zoals iedereen haast wel weet stond mijn 360 te koop omdat ie me te duur was. Uiteindelijk is de wagen verkocht en rijd ik nu tijdelijk in een 340 vario.
Hoe tijdelijk is nog maar de vraag. Het apparaat is namelijk behoorlijk netjes en met een bouwjaar '92 en nog geen 80.000 km op de klok denk ik dat deze nog lang mee kan gaan.
M'n broer zegt zelfs dat ik die beter kan rijden dan een Sunny :eek: . Wou eigenlijk dat hij dat zei voor ik m'n 360 verkocht, maar goed. Het is weer iets nieuws, de vario heeft wel wat. Hoewel ie met een B200 toch iets leuker zou zijn .
Wat foto's:
i177.photobucket.com/albums/w207/firstti...ifter/Photo-0134.jpg
i177.photobucket.com/albums/w207/firstti...ifter/Photo-0133.jpg
Hij heeft trouwens wel wat last van "nadieselen" dus dat moet ik maar even nazoeken op dit forum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb trouwens altijd al gezegd dat een Vario veel leuker is dan een handbak. Over een tijdje wil je niks anders meer :D:D
- V300 register
- Verbannen
Veel plezier ermee !!
- V300 register
- Verbannen
Even vraagje, ik wil graag lid worden. Hoe doe ik dat?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Eerst eens kijken of ik een glt klok kan vinden, of iig een met een toerenteller. Wil graag meer weten van hoe het blokje draait. Lijkt me nogal hoog in toeren, en overdrive heb ik ook nog weinig van gemerkt. Kan ook omdat ik de B200 gewend ben.
- V300 register
- Verbannen
Dat is echt waar.
misschien leuk om een keer naar Rome te rijden.
- V300 register
- Verbannen
Er is dus zeker rustig mee gereden.
- V300 register
- Verbannen
firsttimedrifter;24116 schreef : zal het eens navragen, de meesten zeggen dat de hele kap overgespoten moet worden.
Eerst eens kijken of ik een glt klok kan vinden, of iig een met een toerenteller. Wil graag meer weten van hoe het blokje draait. Lijkt me nogal hoog in toeren, en overdrive heb ik ook nog weinig van gemerkt. Kan ook omdat ik de B200 gewend ben.
Tuurlijk kan je de hele kap overspuiten, maar het is maar net hoe netjes het wilt hebben. Als je hem echt weer in tip-top-staat wilt hebben, moet je dat doen, maar als het er gewoon om gaat om hem voor het oog weer een beetje netjes te hebben, kan je net zo goed met een spuitbusje wat klussen.
Je kan voor diagnose stellen ook een keer naar een sleuteldag gaan, ik wilde eigenlijk a.s. zaterdag wel komen, maar ik heb al wat anders :rolleyes: