Mijn nieuwe 340 Vario
- V300 register
- Verbannen
die 2 meters vind je niet meer op de sloop gok ik.
hier in druten, bij auto rima zijn ze nog wel te krijgen, alleen dan moet je een complete unit kopen, toerenteller, econometer en temp meter. daar mocht ik de sensoren van 3 480's afknippen
maarja zo'n tellerunit daar is nog best duur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
een berg geld voor de 360 met een veel jongere en goed uitziende volvo erbij:D :cool:
beter kan bijna niet:cool:
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
en ze zijn nogal duur.
maar ik wil een 360
en die 340 mag dan van mij verdwijnen.
- V300 register
- Verbannen
Ik ben nu al stiekem op zoek naar een K&N filter, zo'n mooi ding op de carburateur. De metertjes hoeven van mij niet zo nodig. De econometer lijkt me ook niet direct spannend op de vario, net als de toerenteller trouwens
@Toon, ik heb inderdaad een wereld deal gehad! Ik mis de 360 alleen al wel een beetje. Maar tijd voor iets nieuws, die Japanner schuif ik nog wel een half jaartje uit denk ik.
- V300 register
- Verbannen
firsttimedrifter;24272 schreef : De econometer lijkt me ook niet direct spannend op de vario, net als de toerenteller trouwens
Fout! De econometer is juist bij een vario handig, want meet het motorvacuum, maar is ook erg leuk! Toerental en motorvacuum 'spelen' leuk samen.
- V300 register
- Verbannen
Een vario is een lachen ding, gister wou iemand met een Renault Laguna er even vlug voorbij bij de stoplichten.... NOT!!!
En vooral de manier waarop ook, linker elleboog op de deur en verveeld met je kin op je linkerhand leunen. Rechter hand aan het stuur. Muziek goed hard, en dan ook de meest foute muziek tot nu toe. En dan bij groen licht meneer laguna eruit trekken. Overigens ook goed glad gister trouwens.
Met een even verveeld gezicht en dezelfde zithouding de volgende bocht omgegleden . Waarschijnlijk tot grote verbazong van mister Laguna! Ja toegegeven, de 340 vario heeft echt wel iets!
- V300 register
- Verbannen
kijk maar nar frits zijn rijkunsten
- V300 register
- Verbannen
Ga toch krassen dan win je nog n`s wat en dan koop je gewoon weer een 360 over een half jaar:Dfirsttimedrifter;24272 schreef : Ik krijg de kabel inderdaad niet in m'n wiel. De rest is een makkie inderdaad. Krijg er wel keer op keer de nodige schrammen van
Ik ben nu al stiekem op zoek naar een K&N filter, zo'n mooi ding op de carburateur. De metertjes hoeven van mij niet zo nodig. De econometer lijkt me ook niet direct spannend op de vario, net als de toerenteller trouwens
@Toon, ik heb inderdaad een wereld deal gehad! Ik mis de 360 alleen al wel een beetje. Maar tijd voor iets nieuws, die Japanner schuif ik nog wel een half jaartje uit denk ik.
- V300 register
- Verbannen