Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
een rode 340. ik mooi zwaaien en die mevrouw zwaaide terug

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
de kleur van de achterste was donkerrood, en ik dacht 'die ken ik'

hahahaha jammer dat ik gelijk door moest anders hadden we er een nachtelijke meet-and-greet van gemaakt. wie had je allemaal bij en van wie was die andere 340/360??
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;29050 schreef : Ik hoop altijd op een reactie hier, maar nooit komt er iets. Toch maar weer eens proberen, omdat het iemand van de internetgeneratie betrof.
Maandag of dinsdagmiddag (tsja dit helpt ook niet veel) rond 15:00 uur. Ik stond voor het stoplicht ter hoogte van Oog in Al achter een blauwe 340 dl. We reden allebei richting De Meern...de blauwe ging rechtdoor waar ik rechtsaf sloeg om de Strijkviertel op te gaan. Ik keek nog achterom in de bocht (ja en dat is gevaarlijk). Geen reactie.
Ik heb een blauwe 340 DL en ik kom vaak in de buurt van Oog in Al, echter ik was het niet op dat moment.

Maar een reactie heb je in ieder geval.

- V300 register
- Verbannen
-
Hij had mij eerder door dan ik hem.

De eerste en enige 300 die ik in Dld gezien heb.:uh-uhh:
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;29164 schreef : Hilariteit gisteravond/nacht met Frits, ik was aant werk op de taxi en zag ineens 2 Volvo 300s half dwars over een rotonde gaan bij Sprundel.
de kleur van de achterste was donkerrood, en ik dacht 'die ken ik'even bellen
hahahaha jammer dat ik gelijk door moest anders hadden we er een nachtelijke meet-and-greet van gemaakt. wie had je allemaal bij en van wie was die andere 340/360??
Half dwars?

De andere was Ovlov 3.6L, met z'n blauwe 343.
Ik ging een aantal vrienden even mijn stuurkunsten laten zien. Een kwart tank leeg gereden :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben Robin en ben nieuw hier
(ben al een tijdje aangemeld maar dit is mijn eerste bericht)
Ik ben al een tijdje fan van de 300 serie maar super race weekend (9&10 juli) gaf de doorslag ik ben team lid van team kolenaar de bekker (vw endurance) en op weg naar de pitstraat zag ik iets en dat iets was een....
volvo 340/360 volgens mij een 360 die creme/wit was met matzwarte motorkap matzwart dak en achter klep zwarte strippings onder aan de auto en standaard 16/17 inch matzwarte velgen met een zilver randje en niet te vergeten de R voor in de grill naast volvo. hij was punt gaaf geen krassen of deuken kentenken weet ik helaas niet meer. maar heeft iemand een idee wat ik bedoel of foto's van die 360 ik heb ze helaas niet kunnen vinden en heb ze stom genoeg ook niet zelf gemaakt.
groeten
Robin de Vries
(foto's van de 360 geen modena cup staan op www.kolenaar.nl/AUTOSPORT/ onder super race weekend)
- V300 register
- Verbannen
-
ik zat er achter maar moest bij knooppunt ewijk afslaan.
fl-89-** geloof ik?
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;29178 schreef : Half dwars?
Ik zag een taxi mij volgen, en dacht wegwezen hier.
De andere was Ovlov 3.6L, met z'n blauwe 343.
Ik ging een aantal vrienden even mijn stuurkunsten laten zien. Een kwart tank leeg gereden :humor:
Manmanman, wat heb ik genoten.
D'r is niets zo mooi als piepende banden en gierende vario-riemen :woops:.
Was toch even een leuk avondje rallyrijden h? Frits!
Wordt toch tijd om weer een 360 te kopen voor het betere gooi en smijtwerk......