Het grote "Gespot" topic
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik was gisteren in Assendelft, het langste dorp van Nederland, op weg om te kijken naar een auto voor mijn moeder.
We rijden het dorp binnen en het eerste dat me opvalt is een 360 GLS Special, compleet met lederen bekleding en 4 hoofdsteunen, zoals ze dat altijd hebben geloof ik?
Is deze van een clublid? Nummerbord begon met een NG dacht ik, verder weet ik het niet. Ik vond het wel een zeer zeldzame verschijning! Ik zag op een gegeven moment iemand instappen en de auto 10 meter verder parkeren, het was een man van middelbare leeftijd, maar durf niet te zeggen hoe oud precies.
De auto die het is geworden voor mijn moeder zal ik op gaan halen, ik zal dan eens even goed kijken, en misschien een bappeltje maken met de eigenaar.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dutchie;29641 schreef : Gister op de A12, een zwarte 340/360, ik denk een Redline.
Een Redline of Blueline is eenvoudig te herkennen aan het rode of blauwe streepje op de bumpers. Van "of" kan dus alleen sprake zijn als je behoorlijk kleurenblind bent... :humor: (of 's nachts)lucluc;29693 schreef : een 340 redline of blueline
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;30173 schreef : Een Redline of Blueline is eenvoudig te herkennen aan het rode of blauwe streepje op de bumpers. Van "of" kan dus alleen sprake zijn als je behoorlijk kleurenblind bent... :humor: (of 's nachts)
Jaja, boodschap is duidelijk hoor! Je bent zeker geheelonthouder?
Ik had zojuist mijn tank 'abgefult':
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Haha, niet echt, ik kan een lekker biertje wel waarderen...lucluc;30175 schreef : Jaja, boodschap is duidelijk hoor! Je bent zeker geheelonthouder?
Ik heb het gelukkig nog nooit zo bont gemaakt dat ik aangeschoten of dronken ben geworden. Tegen die tijd gaat het bier me minder smaken...
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;30173 schreef : Een Redline of Blueline is eenvoudig te herkennen aan het rode of blauwe streepje op de bumpers. Van "of" kan dus alleen sprake zijn als je behoorlijk kleurenblind bent... :humor: (of 's nachts)
Het streepje is vrij smal. Dus toen ik die redline tegenkwam, wist ik niet zeker of ik dat nou goed zag of niet... :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Die Urquell neem ik dan ook direct maar mee. Ik was alleen net maandag al geweest en heb al vier kratten in de kelder staan: o.a. Branik en Krusovice.