Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Maandag of dinsdagmiddag (tsja dit helpt ook niet veel) rond 15:00 uur. Ik stond voor het stoplicht ter hoogte van Oog in Al achter een blauwe 340 dl. We reden allebei richting De Meern...de blauwe ging rechtdoor waar ik rechtsaf sloeg om de Strijkviertel op te gaan. Ik keek nog achterom in de bocht (ja en dat is gevaarlijk). Geen reactie.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
knurrie;29063 schreef : Heden ochtend:D 08:00 bij knooppunt ekkersrijt. een blauwe 360 glt met een tekentje 2.0 eronder
Kenteken https://www.rdw.nl/Ovi/KentekenImage.ashx?A=UU02N0VZVoertuigsoort PersonenautoMerk VOLVOHandelsbenaming 360Kleur(en) BlauwBrandstof BenzineG3 Installatie N.v.t.Aantal cilinders 4Cilinderinhoud 1986 cm3Vermogen 75 kWAantal zitplaatsen 0Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t.Euroklasse N.v.t.Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaarMassa leeg voertuig 1.068 kgLaadvermogen N.v.t.Toegestane Maximum massa voertuig 1.540 kgMassa rijklaar 0 kgBPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 25-04-1986Datum eerste toelating 25-04-1986Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2007 Vervaldatum APK 08-05-2008Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:- ongeremd 534 kg- geremd 1.200 kg- oplegger geremd N.v.t.- autonoom geremd N.v.t.- middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen:Maximale constructiesnelheid N.v.t.Vermogen N.v.t.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik kom hier de laatste tijd nog al weinig door de drukte van m'n werk en 't reizen daarvan, Maar ik zie regelmatig verschillende auto's rijden ik werk in de regio zeist en omstreken, stand plaats werkhoven en woonplaats apeldoorn. nou reed ik laatst naar huis en op de a1 knipperde een vrachtwagen met oplegger met de lampen net of ie me kende of dat ie me eerder had gezien. en ik ben in mei inderdaad ook even op de weg amersfoort amsterdam geweest kort nadat ik een bumper op had gehaald, hier kwam ik een grote americaanse truk tegen en die was ik aan 't bewonderen waardoor ik dus even net 100 reed of zo of 90. En ik had op dat moment inderdaad ducktape om de rechter koplamp zitten vanwegen een aanrijding buiten mijn schuld om.
Groetjes Engelbert G