Het grote "Gespot" topic
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
volvo_girl;28159 schreef : Afgelopen week een metalic groene 340 met spoiler gespot te Akkrum. Was ditmaal geen dito cq orginele bestuurder. Scheurde vlak langs onze Johan (740) zo de snelweg op. Het ging nog net niet op 2 wielen..
Doeke was jij dit?
Metallic groen, spoiler... hmm dat klinkt wel verdacht he...:woops:
Als ik dat was, dan was het maandag zo om en nabij 17.45, van akkrum naar leeuwarden, Dat was letterlijk het laatste ritje wat ik ermee gemaakt heb. Als het niet maandags ca. 17.45 was, dan was het naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe eigenaar(die in Tilburg woont):yeah:
Tja het klinkt allemaal wel verdacht. Zou ik dat echt zijn geweest? In de regel 'scheur' ik niet zo enorm hard.
doeke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Hij heeft al rijdend nog een foto van mn 360 gemaakt, zou hij die nog posten?? (hint)
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;28262 schreef : Vandaag een behoorlijk aantal 340/360's gespot, waaronder de blauwe 340 van Conny! Op het verlengde van Weg door Jonkerbos, richting de brug.
verlengde weg door jonkerbos, richting welke brug? nijmegen uit?

dat moet voor 1 uur zijn geweest dan

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoe ze dan op de hoogte blijven van het reilen en zeilen binnen de club is me een raadsel... maar schijnbaar lukt dat aardig...
- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens gespot.. een 340 (vrij nieuwe) .. puntgaaf, beige kleur, beige interieur 3 deurs... geen roest. Kwam die straat in rijden hevig rokend en hortend. Viel stil, de man stapte uit en vulde koelvloeistof bij, wilde niet starten (wel veel rook uit de uitlaat, puur witte rook) daarna startte het ding toch.. hevig geratel van de kleppen en een grote plas koelvloeistof er onderuit.. ratelend met een groot rookgordijn verdween ie weer.
Dus als iemand nog n mooie onderdelenauto zoekt moet je binnenkort is kijken op autoslopen in omgeving hilversum

- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;28287 schreef : verlengde weg door jonkerbos, richting welke brug? nijmegen uit?
dat moet voor 1 uur zijn geweest dan
Ik keek net op dat moment op m'n telefoon, en het was om 12:49. Kan dus goed

- V300 register
- Verbannen
-

had tot half 1 examen in inventor, mooi geslaagd met een 7,5 en toen lekker snel naar huis... werken