Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zaten 2 oudere mensen in...dus waarschijnlijk niet van hier;)
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;27155 schreef :
Er zat een meisje achter het stuur, meer details heb ik niet meer gezien.
Ging te vlug allemaal.
(Meisje was trouwens donkerblond, bruine ogen, wenkbrauwpiercing, prachtig roze tandvlees en een roze hemdje )
Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt dus wel veel details gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;27671 schreef : Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt dus wel veel details gezien.
JOH!!! :lol:
Het was trouwens een geintje, meer dan dat het een meisje was heb ik niet gezien :uh-uhh:

- V300 register
- Verbannen
-
Op zaterdag heb ik Gregory nog gespot. Bij de rotonde aan het einde van de A326 bij Wijchen-Bijsterhuizen (Industriegebied tussen Nijmegen en Wijchen). Ik kwam net de rotonde af en ging richting Den Bosch. Ongeveer 10.30 uur.
Dat kan inderdaad erg goed kloppen, op weg naar de plaatwerkadviesdag.
Heb je overigens niet terug gespot, ik denk dat ik te veel bezig was met het lezen van de kaart?

- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;27523 schreef : Op zaterdag heb ik Gregory nog gespot. Bij de rotonde aan het einde van de A326 bij Wijchen-Bijsterhuizen (Industriegebied tussen Nijmegen en Wijchen). Ik kwam net de rotonde af en ging richting Den Bosch. Ongeveer 10.30 uur.
volvo_for_life;27684 schreef : Dat kan inderdaad erg goed kloppen, op weg naar de plaatwerkadviesdag.
Heb je overigens niet terug gespot, ik denk dat ik te veel bezig was met het lezen van de kaart?
Ja Jean-Luc, waar was jij dan? Zo dichtbij en dan toch niet langskomen...?
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;27703 schreef : Ja Jean-Luc, waar was jij dan? Zo dichtbij en dan toch niet langskomen...?
Ik had mij ingeschreven, maar er kwam een studio-klus tussendoor. Ik ben ook muzikant en er moet een plaat op tijd afkomen.
Ik reed trouwens wel in mijn blinkende 360, dus die zou een beetje 300 liefhebber toch moeten opvallen!!!! (Gregory)

- V300 register
- Verbannen
-
Doeke was jij dit?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo_girl;28159 schreef : Afgelopen week een metalic groene 340 met spoiler gespot te Akkrum. Was ditmaal geen dito cq orginele bestuurder. Scheurde vlak langs onze Johan (740) zo de snelweg op. Het ging nog net niet op 2 wielen..
Doeke was jij dit?
Misschien de ex van Doeke?:yeah: