Kan dit het slecht lopen verklaren??? Bougiekabel

• Johan Geers (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-05-2013 14:32 #127769 door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Kan dit het slecht lopen verklaren??? Bougiekabel
Ja en nu ik weer, wat doen medeleden die een K nokkenas hebben gemonteerd met B20E kop en twee SU carburators.
Zit ik nog goed met mijn 0.4 en 0.45mm.
Dan denk ik ook dat wanneer je een TT6 nokkenas heb gemonteerd het verstandiger is om warm te stellen.
Mij lijkt het dat de cilinderkop beduidend warmer wordt en je wilt zeker weten of dat je dan nog de juiste speling hebt.
Of denk ik nu verkeerd?

m.vr.gr.

Johan Geers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen Visser (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2013 15:37 #127773 door Jeroen Visser (GAST)
Beantwoord door Jeroen Visser (GAST) in topic Kan dit het slecht lopen verklaren??? Bougiekabel

"Johan Geers" schreef:
Ja en nu ik weer, wat doen medeleden die een K nokkenas hebben gemonteerd met B20E kop en twee SU carburators.
Zit ik nog goed met mijn 0.4 en 0.45mm.
Dan denk ik ook dat wanneer je een TT6 nokkenas heb gemonteerd het verstandiger is om warm te stellen.
Mij lijkt het dat de cilinderkop beduidend warmer wordt en je wilt zeker weten of dat je dan nog de juiste speling hebt.
Of denk ik nu verkeerd?

m.vr.gr.

Johan Geers

Dag Johan,

Ik heb geen idee, misschien een apart topic voor starten? Vast wel mensen met dezelfde setup als jij.

Groet Jeroen

• Arno Pfennings
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-05-2013 20:04 #127777 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Kan dit het slecht lopen verklaren??? Bougiekabel
Ik zou Ben even vragen...

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD