Afdekken bagageruimte met rechtopstaand reservewiel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je wilt niet weten hoeveel mensen vóór in de auto sterven, doordat de mensen achter in de auto hun gordels niet om hebben.mderijke schreef : En dat houdt een hoofdsteun ook niet meer tegen...........
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groeten, Wilt
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Rolhoezen staat geregeld op Marktplaats (Auto's diversen, Volvo - onderdelen), de laatste tijd vaker mét dan zonder hoedenplank. En dan vooral zwarte en grijze.
Maar de rolhoezen met rolhoes zijn bij de bekende handelaren nog te krijgen. Estate Services heeft ze op de site staan, in Wytze's prijslijst kom ik ze niet tegen.
Groetjes
Mathy
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is ook de reden dat ik geen meter rijd voordat iedereen vastzit. Vroeger (toen ik net mijn rijbewijs had) tot groot ongenoegen van mijn jonge medepassagiers die een gordel niet stoer vonden...Mathy schreef : Je wilt niet weten hoeveel mensen vóór in de auto sterven, doordat de mensen achter in de auto hun gordels niet om hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik rij niet voor niets Volvo, veiligheid is belangrijk. Gordel om is een kleine moeite.
Maar als ik dit zo lees, dan moet ik nog eens nadenken over die 20-25 kilo gereedschapskist die achterin los staat.
Misschien met een spanbandje vastzetten aan een paar bagagenetogen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als we het toch over veiligheid gaan hebben, lijkt me dat geen optie. Vrij zicht rondom is ook een belangrijk stuk veiligheid.Mathy schreef : Wat je zou kunnen overwegen, is om de ruiten achter met folie te laten beplakken. Dan wordt "naar binnen gapen" ook moeilijker.
Gewoon geen waardevolle spullen in je auto laten liggen!
Als dat onverhoopt toch een keer nodig is, dan een rolhoes-met-hap. Klaar!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt tegenwoordig folies, waarbij je niet of maar amper naar binnen kunt kijken, maar je binnen in de auto amper merkt dat er folie op zit.web schreef :
Als we het toch over veiligheid gaan hebben, lijkt me dat geen optie. Vrij zicht rondom is ook een belangrijk stuk veiligheid.Mathy schreef : Wat je zou kunnen overwegen, is om de ruiten achter met folie te laten beplakken. Dan wordt "naar binnen gapen" ook moeilijker.
Groetjes
Mathy