verlagen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wie gaat 850 Sedan achterveren (zonder nivomat) proberen?? Ben wel benieuwd namelijk...anders doe ik het zelf nog eens.
Ow: nog iets leuks: Oud type 340's en 343's hebben een andere stabistang voor als late 340's. Ik heb gekeken, en ze zijn samen te gebruiken als je de steunen overlast op je voorste motorbalk.
Ook leuk om te experimenteren...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
het schijnt dat stijvere verlagingsveren, nieuwe schokdempers en een veerpootbrug al heel veel leuks opleveren voor de wegligging. (staan alledrie op m'n verlanglijstje) eventueel ook nog polybushes, maar classicswede op het volvo300mania forum is zowat onbereikbaar? en geen idee waar ik dat soort spul anders kan halen
- V300 register
- Verbannen
Als je polybushes gaat bestellen, laat het dan ff weten. Misschien kunnen we er een grotere bestelling van maken, scheelt in ieder geval verzendkosten en misschien is er zelfs wel iets van korting te regelen? (verwacht ik niet, maar alleen al verzendkosten drukken is al best leuk)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Verder lijken, camber/caster modificaties me nuttig (ook om extreme bandenslijtage te voorkomen).
Dai lijkt inderdaad van de aardbodem verdwenen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Met dikkere of meerdere stabi's kom je niet aan de stugheid van je ophanging. Alleen aan de bochtstabiliteit.
Verlagen is wel mooier.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Bodejodel;69181 schreef : Niet al te stug? Dan moet je juist iets met stabi's doen, niet met dempers en veren.
Met dikkere of meerdere stabi's kom je niet aan de stugheid van je ophanging. Alleen aan de bochtstabiliteit.
Verlagen is wel mooier.
heb ergens gelezen dat een t? dikke stabilisatorstang weer voor grandioos onderstuur zorgt. tov veerpootbruggen...
en als ik ergens een grafhekel aan heb, naast voorwielaandrijving opzich, dan is dat wel aan onderstuur natuurlijk:D