Varioriem vervangen zonder speciaal gereedschap
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-06-2004 10:45 #644340
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Varioriem vervangen zonder speciaal gereedschap
@Wouter,
Is die prijs voor de Roflex riemen nog steeds correct? 87 euro voor een setje?
Gr Fred
Is die prijs voor de Roflex riemen nog steeds correct? 87 euro voor een setje?
Gr Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-06-2004 11:26 #644341
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Varioriem vervangen zonder speciaal gereedschap
hoi Fred,
volgens mij zijn ze aardig door de voorraad heen, laatste keer dat er info op de website stond waren er nog maar 7 of 8 sets op voorraad.
inmiddels zag ik bij een automaterialenzaak de roflexen voor de 66/300 serie liggen voor 115.
Groetjes Wouter
volgens mij zijn ze aardig door de voorraad heen, laatste keer dat er info op de website stond waren er nog maar 7 of 8 sets op voorraad.
inmiddels zag ik bij een automaterialenzaak de roflexen voor de 66/300 serie liggen voor 115.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-06-2004 15:02 #644342
door V300 register
Dat is duurder dan de 87 euro die je eerder opgaf....heb je meer info?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
29-06-2004 15:14 #644343
door V300 register
ja, 87 euro is de aanbiedingsprijs bij DCN,
als het aantal beschikbare sets de '0' nadert, neem ik aan dat ze niet meer tegen de aanbiedingsprijs weg gaan... maar betekent ook dat er nieuwe bestelling aan zit te komen, zodra die er is zullen ze waarschijnlijk wel weer opnieuw in de aanbieding komen.
(riemen zijn iig om de haverklap in de aanbieding)
de 115 was bij vd hoofd autoverhuur/automaterialen in roosendaal. eigenlijk met alles waar ik ooit de prijs vergeleken heb zijn zij de goedkoopste hier in de buurt.
als het aantal beschikbare sets de '0' nadert, neem ik aan dat ze niet meer tegen de aanbiedingsprijs weg gaan... maar betekent ook dat er nieuwe bestelling aan zit te komen, zodra die er is zullen ze waarschijnlijk wel weer opnieuw in de aanbieding komen.
(riemen zijn iig om de haverklap in de aanbieding)
de 115 was bij vd hoofd autoverhuur/automaterialen in roosendaal. eigenlijk met alles waar ik ooit de prijs vergeleken heb zijn zij de goedkoopste hier in de buurt.
Moderators: Mark Smeets