Vreemd sturen (hij spoort heel onregelmatig)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2009 23:22 #807749
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vreemd sturen (hij spoort heel onregelmatig)
jep, is universeel voor alle 300's
enige wijzigingen in wielophanging voorzijde zit in veerpoot zelf, veer, schokbreker en de topmounts van de 343's zijn anders (met zelfde bev/lager maatvoering).
enige wijzigingen in wielophanging voorzijde zit in veerpoot zelf, veer, schokbreker en de topmounts van de 343's zijn anders (met zelfde bev/lager maatvoering).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-11-2009 12:44 #807779
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vreemd sturen (hij spoort heel onregelmatig)
het zijn geen toplagers.
het toplager is het lager wat in het vliegwiel geperst zit, waar de as van de koppeling in gelagerd is.
de lagers bovenaan de veerpoten heten taatslagers of gewoon veerpootlagers.
het toplager is het lager wat in het vliegwiel geperst zit, waar de as van de koppeling in gelagerd is.
de lagers bovenaan de veerpoten heten taatslagers of gewoon veerpootlagers.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2009 13:13 #807791
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Vreemd sturen (hij spoort heel onregelmatig)
Ik had alleen de laatste paar posts gelezen en ik kon het al niet volgen... Lag dus niet aan mij..

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-07-2012 16:33 #910474
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vreemd sturen (hij spoort heel onregelmatig)
Waar kan je die toplagers bestellen ergens?
Bij mij moet de hele koppeling (B172) vervangen worden en ik zou de toplager heel graag meenemen.
Bij mij moet de hele koppeling (B172) vervangen worden en ik zou de toplager heel graag meenemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-07-2012 17:19 #910475
door V300 register
Thomas, de lagers uit dit topic hebben niets met de koppeling te maken. Informeer even waar je de nieuwe koppeling bestelt, of je de toplager er bij kan krijgen. Ik heb laatst zo'n set voor een 1400 motor besteld en toen kon je alles compleet krijgen, inclusief drukgroep. Succes!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-07-2012 10:35 #910491
door V300 register
Ha JL, heb de set bij Dafhobby besteld. Bestaat uit drukgroep, plaat en druklager. De toplager zit er niet bij, die moet ik dus ergens los vandaan zien te halen.
Zal mezelf later trouwens even voorstellen op het forum:)
Zal mezelf later trouwens even voorstellen op het forum:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-07-2012 18:06 #910516
door V300 register
Die hebben ze daar wel,maar dat moet je dr dan wel even bij zeggen!
Moderators: Mark Smeets