Vreemd sturen (hij spoort heel onregelmatig)
- V300 register
- Verbannen
-
Dus wanneer ik scherp naar rechts stuur blijft hij een een (best redelijke) afwijking naar rechts houden (stuur staat dan ook gedraaid dus het lijkt me niet een gaare stuur inrichting) en visa versa.
Ik heb alles al even nagekeken maar het lijkt allemaal toch wel goed vast te zitten en ook geen speling op de lagers oid.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee zodat ik niet de complete auto uit elkaar hoef te halen om de oorzaak te vinden? :wtf2:
edit: het gaat btw om een 360 gle uit 1986.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;74910 schreef : Daar is al eens eerder een topic over geweest, toen was het geloof ik een stroef lopend toplager of iets met verweerde rubber bussen. Wat precies weet ik niet meer, misschien weet iemand anders het nog en anders ff zoeken.
ja denk zelf ook dat het dat lager boven de voorveer is, heb de linker kant al eens losgehad omdat een veerschaal was doorgeroest dus een nieuwe opgezet, en meteen dat lager goed in het vet gezet, moet eigenlijk bij de andere kant ook nog ff..
- V300 register
- Verbannen
-
ik ga binnenkort toch intrax oid er op zetten dus dan pak ik dat ook wel mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb 't opgelost door m'neige d'r gewoon niet meer aan te ergeren :+
Een echte oplossing heb ik nooit gevonden......
- V300 register
- Verbannen
-
als ze alleen droog zijn (en nog niet geroest) kun je ook volstaan met invetten.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
@ Erik B: Ondanks je ervaring zou ik er toch iets aan doen. Niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook die van je mede-passagiers.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;76161 schreef : Slechte rubbers kunnen dit stuurgedrag ook be?nvloeden, evenals ruimte op de stuur- of fuseekogels.
@ Erik B: Ondanks je ervaring zou ik er toch iets aan doen. Niet alleen voor je eigen veiligheid, maar ook die van je mede-passagiers.
Hmm, ik zag er eerlijk gezegd niet echt het gevaar van in. Zoveel scheelde het ook weer nie dat hij scheeftrok. 't was niet echt zo dat ik constant flink kracht moest zetten om recht te kunnen rijden. Daarnaast was er nergens merktbare linke speling op te merken. Daarbij wist ik toen ook niet wat er precies aan de hand was; zolang ik geen degelijke oplossing weet, wordt er niets aan gedaan.