B23ET in 360
- V300 register
- Verbannen
en daarvoor wil ik de uitzondering voorwielaandrijving wel maken. al had het inderdaad, heeeel veel leuker geweest met achterwielaandrijving.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Dit is mijn 2e 850; en naast normaal onderhoud zoals: olie, banden, distributieriem, remblokken geen gekkigheid mee gehad.
Mijn vorige roffel heeft na 448.000 km NOG steeds de originele uitlaat, en PAS na 432.000 heb ik de 1e radiateur moeten vervangen; in eigen beheer voor ?125,00 een nieuwe, goed passende imitatieradiateur ingezet.
Voorts vanwege LPG gebruik in 150.000 km wel 2 maal de benzinepomp vervangen; maar dan wel voor gebruikte van de sloop voor ? 65 en ? 75 per stuk.
Hebben 850's dan zo slechte naam qua duur in onderhoud? Of heeft rijstijl er veel mee te maken en zou een 7 of 9-serie niet gelijk qua onderhoudskosten liggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
(oh nee, w8 ff dat had geloof ik met een fotomomentje te maken, als we op Ronalds verhaal af moeten gaan )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
want als je had opgelet diede, kwam er toen wij er stonden te wachten een dikke rover langs, en die zijn ook niet al te smal hoor
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
en er kwam toen nog een 106 rally voorbij gevlogen toen we fotoos aan het maken waren
die zijn wij toen ook nog ff achteraan gevlogen:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Een 850 heeft meer techniek die kapot kan gaan en die techniek is vaak ook geavanceerer en dus duurder als bij een 700 of 900...trenning;38533 schreef : Hoe zo "al die onderhouds kosten"?
...
Hebben 850's dan zo slechte naam qua duur in onderhoud? Of heeft rijstijl er veel mee te maken en zou een 7 of 9-serie niet gelijk qua onderhoudskosten liggen?
M??r duurdere onderdelen die kapot kunnen gaan = meer onderhoudskosten.
Ik denk dat ze qua betrouwbaarheid bij goed onderhoud echt niet onderdoen voor een 700 of 900.
Italiaanse import is natuurlijk een stuk riskanter... :uh-uhh:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
bodejodel;38563 schreef : Een 850 heeft meer techniek die kapot kan gaan en die techniek is vaak ook geavanceerer en dus duurder als bij een 700 of 900...
M??r duurdere onderdelen die kapot kunnen gaan = meer onderhoudskosten.
Ik denk dat ze qua betrouwbaarheid bij goed onderhoud echt niet onderdoen voor een 700 of 900.
Ja, je hebt gelijk, d'r zit meer aan wat stuk k?n; ik heb ook een 940 gehad en qua kosten heb ik daar net zo min gekkigheid mee gehad. Voordelig is ook dat je (ik) veel zelf kan doen en ook doe. Als je dan voor elk wissewasje naar een garage moet, kan me voorstellen dat het dan minder leuk is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Een maat van me had een Italiaanse 850 T5 gekocht...
Achteraf bleek de teller flink teruggedraaid te zijn. Een specialist zei dat die auto misschien wel al een miljoen gelopen had.
Rekeningen van bijna 1500 euro waren bijna een maandelijks terugkerend ritueel...
Gevolg: Exit T5 --> Enter Toyota Picknic... :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
is echt een mooie auto
en ik wens je er veel plezier mee
dat begrijp ik maar ik weet wel wat ik koop (hoop ik) want heb toch al wat ervaring met de volvo,s en er staat nu 263000km op en er zitten ook nog onderhouds boekjes bij . maar dan nog de prijs was gewoon te mooi !! ene er mankeerde wel het een en ander aan hoor
gr dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.