Motor slaat vaak af - TIP-TOPIC! veel carburateur fotos
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-12-2005 21:02 #644538
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor slaat vaak af - TIP-TOPIC! veel carburateur fotos
Super, gaan ik dat proberen.
Ik trouwens petroleum een beter alternatief om de caburateur aan de buitenkant schoon te maken?
Ik trouwens petroleum een beter alternatief om de caburateur aan de buitenkant schoon te maken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-12-2005 21:09 #644539
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor slaat vaak af - TIP-TOPIC! veel carburateur fotos
dat lijkt me inderdaad een beter plan dan thinner. voor veruit de meeste vies/vet/olie achtige troep zal het ideaal zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-12-2005 16:31 #644540
door V300 register
Wim, op de foto, is dat de "oude" of de "nieuwe" membraan. Ziet er ook een beetje "opgezwollen" uit, maar waarschijnlijk lijkt dit alleen door de twee laagjes zo.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-12-2005 22:15 #644541
door V300 register
is gewoon de membraam die er in zat .
Deze zag er nog wel goed uit en heb deze weer er in gezet,rubber is waarschijnlijk beetje uitgerekt door het vacuum.
ben vorige week even naar belgie geweest op familiebezoek 700km reed 1 op12,5.
Afkoppelen egr had bij mij ongunstig effect op verbruik.
Deze zag er nog wel goed uit en heb deze weer er in gezet,rubber is waarschijnlijk beetje uitgerekt door het vacuum.
ben vorige week even naar belgie geweest op familiebezoek 700km reed 1 op12,5.
Afkoppelen egr had bij mij ongunstig effect op verbruik.
Moderators: Mark Smeets