Koplampen aan als contact aan staat.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Is het mogelijk om dit te kunnen veranderen zodat het lichtschakelaar gebruikt moet om de verlichting aan en uit te zetten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Vind je het echt vervelend? Ik vond het wel handig.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Wat is het argument om het niet te wille hebben...ik kan zo snel nix bedenken
- V300 register
- Verbannen
Bart Manders;214859 schreef : Vooral zo laten...komt de verkeersveiligheid alleen maar ten goede.
Wat is het argument om het niet te wille hebben...ik kan zo snel nix bedenken
Bij starten geeft het een extra belasting aan de accu. Bij een goede accu geen probleem. Bij een accu die op zijn laatste benen loopt kan het een probleem zijn en ook als de accu niet helemaal vol geladen is. Bij een auto uitgevoerd met l.e.d. dagrijlichten is dit probleem minder sterk. Mijn auto heeft niet zo een voorziening (contact aan, lampen aan) maar desalniettemin rijd ik altijd met licht aan.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
Wouter76;214861 schreef : Naar mijn weten worden de stroomverbruikers tijdens het starten uitgeschakeld door een relais.
In dat geval zal mijn verhaal niet kloppen.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Bart Manders;214859 schreef : Vooral zo laten...komt de verkeersveiligheid alleen maar ten goede.
Als je ooit motor heb gereden dan weet je dat dit onzin is en dat dit net de motorrijders meer in gevaar brengt en niet te vergeten de oliemaatschappijen varen er wel bij 5-10% meer brandstofverbruik.
Bart Manders;214859 schreef : Wat is het argument om het niet te wille hebben...ik kan zo snel nix bedenken
1. Verhoogde brandstofverbruik
2. Milieu aspecten voortvloeien uit #1
3. Werken aan de auto waarbij het contact aan moet staan waardoor de accu leeg getrokken wordt
lijkt me wel redenen genoeg
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Lucluc;214843 schreef : Ja, dit is Zweedse verlichting. Had mijn late GL special ook. Er zwerft hier ergens een schema van en dan kan je hem terugbouwen naar standaard.
Vind je het echt vervelend? Ik vond het wel handig.
Ik vind het inderdaad vervelend, heb jij enig idee waar die schema te vinden is of hoe het heet om te kunnen zoeken hier op het forum??
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid