Mistlampen achter
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
www.autoweek.nl/weblog/2539/mistlampterreur
Vandaag heb ik de mistlampen trouwens ook even aangehad, maar dat was voor een bumperklever... Blijkbaar vinden die zo'n fel rood licht niet fijn, en zakken ze terug of halen ze in. Ben ik er vanaf
- V300 register
- Verbannen
setsunakaede;188874 schreef : Mistachterlicht hoef je m.i. pas aan te gaan denken als je vanwege de mist je snelheid moet verminderen naar de eerder genoemde pakweg 60 km/h.
In Duitsland denken ze daar ook zo over: mistachterlicht aan (uiteraard wel pas bij mist/sneeuwval en zicht <50m) = maximumsnelheid 50 km/uur.
- V300 register
- Verbannen
Ik wilde bijna gaan schrijven dat je dan nat gaat bij de nachtritten, maar op onverharde weggetjes harder rijden dan 50km/h in het donker is er vaak ook niet bijNiels;188921 schreef : In Duitsland denken ze daar ook zo over: mistachterlicht aan (uiteraard wel pas bij mist/sneeuwval en zicht <50m) = maximumsnelheid 50 km/uur.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
setsunakaede;188927 schreef : maar op onverharde weggetjes harder rijden dan 50km/h in het donker is er vaak ook niet bij
hier wel regelmatig
verstralers komen dan goed van pas!
volgend jaar meedoen aan de Zand- en Landwegenroute, dan zul je zien dat je prima met 70 over zandweggetjes kunt rijden (mits je auto niet verlaagd is of verworden is tot stuiterbak).
vooral in het voor- en najaar lukt dat harde rijden trouwens, in de zomer niet omdat het zand dan vaak te los is.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Je hebt hier van die "klei"wegen en dan spat er alleen wat modder op. Je hebt ook gravelweggetjes maar die mijd ik meestal, dan hoor je de lak gewoon van de auto vliegen.
Edit: voorbeeldje
maps.google.nl/maps?q=doetinchem&hl=nl&l...&photoid=po-60309366
met de 345 kan ik hier makkelijk 60 rijden.
Hint: deze weg gaat deel uit maken van de volgende Achterhoektoertocht
Maar we gaan offtopic
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
punkazz;188930 schreef : Zelfs met 50 km/u dwars is daar geen probleem. Alhoewel, JL kwam wel erg dicht bij de paaltjes.... :+
Dat ging idd maar net goed!