Gele koplampen
- V300 register
- Verbannen
En, als er H4 in kan, waar en wat moet ik dan kopen? (wel een H4 met een duplo fitting neem ik aan?)
Punt 2; hoe krijg ik de units van een oude neus er uit, zodat ik ze schoon kan maken? (joost, het glas vd vervangingsunit zit al in de vaatwasser)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Steven1;206967 schreef :
En, als er H4 in kan, waar en wat moet ik dan kopen? (wel een H4 met een duplo fitting neem ik aan?)
2 Fast 4 U;206928 schreef : Er zijn H4 lampen te koop met de bilux fitting, deze zijn plug and play, Ik had ze toentertijd bij de Praxis gekocht.
zoals gezegd bij de Praxis of een automaterialenzaak of via het www.
Hier op goggle
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Steven1;206967 schreef : Dus... wat moet ik nu doen? Ik heb een vervanger voor mijn slechte reflecter aan de rechterkant v/d auto, die is goed, maar dat is ook een duplo lamp. Kan het, of moet ik Joost z'n oplossing doen? (daar zie je trouwens veel verschil idd!)
Punt 2; hoe krijg ik de units van een oude neus er uit, zodat ik ze schoon kan maken? (joost, het glas vd vervangingsunit zit al in de vaatwasser)
daarvoor zal het frontje eraf moeten. Geen hogere wiskunde hoor.
Eerst alle stekkers loshalen.
Grille eraf (op 12 en 6 uur schroeven loshalen, op 3 en 9 uur schroeven een kwartslag draaien), links en rechts boutje (dopje 10) los, voorbumper eraf, links en rechtsonder het frontje de boutjes lossen (ook dopje 10), motorkap open, 3 boutjes losdraaien. Nu pak je het complete front er zo af.
Die kun je dan op een zachte ondergrond leggen en dan schroef je zo de lampunits eruit.
Alles wijst zich vanzelf!
- V300 register
- Verbannen
- Frans van Zeeventer
- Nieuw lid
H4 en duplo gele lampen
via google vond ik het volgende: gele duplo lampen:
Gele duplo lampen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen