Econometer
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2005 00:30 #637086
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Econometer
probleem opgelost, op de sloop stond een GLT met volle klokkenset, dus ook het gewenste nippeltje. Mijn metertje doet het nu uitstekend, hoewel hij zich nog wel wat meer in de linkerhoek zou mogen bevinden;)
Temperatuursensor heb ik ook uit die auto gehaald, dus ook dat werkt nu naar behoren. Alleen nog eentje voor binnen zien te fixen.
Thijs
Temperatuursensor heb ik ook uit die auto gehaald, dus ook dat werkt nu naar behoren. Alleen nog eentje voor binnen zien te fixen.
Thijs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-09-2005 00:32 #637087
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Econometer
Zat er verder nog iets interessants op die GLT?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2005 00:44 #637088
door V300 register
ja, dat ga ik er deze week af halen
blauwe bougiekabels, koplampwiswasinstallatie, glt stuur. Verder nog zo'n lip op de achterklep waar ik op mijn 3-deurs weinig mee kan. Interieur is nog mooi, maar stinkt naar natte hond, spijtig genoeg. 1 Van de mistlampen heeft een gat, dat is zonde. Er lag nog wel een ander setje, dat heb ik vandaag ingebouwd. me likes
)
Ohja, volle klokkenset zit er ook nog in, terwijl ik net 2 weken geleden voor veel geld 2 klokjes had gekocht...
bij belangstelling voor een of ander hoor ik het wel, ga er na dit weekend weer langs.
Ohja, volle klokkenset zit er ook nog in, terwijl ik net 2 weken geleden voor veel geld 2 klokjes had gekocht...
bij belangstelling voor een of ander hoor ik het wel, ga er na dit weekend weer langs.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2005 18:35 #637089
door V300 register
Kun je mij vertellen op welke aansluitingen achterop de klokkenset je de temperatuursensor moet aansluiten? Bij mij is het al weken -40 graden celsius...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-09-2005 02:48 #637090
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2005 11:59 #637091
door V300 register
Ik zoek ook nog steeds welke pinnen...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2005 13:14 #637092
door V300 register
Kan iemand anders ff kijken bij een meter die het wel doet? Ik zoek namelijk al een tijdje naar die info, maar kan deze echt niet vinden, en Thomas dus ook niet
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
25-09-2005 14:54 #637093
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Econometer
Rob Valk was degene die ergens heeft verteld hoe het moet. Zoek even op zijn naam.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2005 15:54 #637094
door V300 register
De bekabeling van de temp sensor zit niet op de witte platte stekker aangesloten! De stekker voor de kabel van de sensor zit in zwarte tape weggeplakt ergens in de buurt van al je relaitjes. Van daaruit wordt de kabel opgenomen in de boom en beland t zaakje uiteindelijk bij de witte platte stekkers die je dash in gaan.
mzzl
Dit heb ik gevonden...Eens kijken of ik iets kan vinden wat op een afgeplakte stekker lijkt.
mzzl
Dit heb ik gevonden...Eens kijken of ik iets kan vinden wat op een afgeplakte stekker lijkt.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-09-2005 17:36 #637095
door V300 register
Gaap,
ja, en waar gaan die kabels de witte platte stekker in? Dat is de info die benodigd is. De signaalkabel gaat in de rechter stekker op de 7 van rechts geteld, heb ik ook al met foto en al geplaatst. Wat gebeurd er met de "aarde"-kabel van de sensor? Gaat die naar een willekeurige aarde of naar de witte stekker (en zo ja, welke pin), gezien ik met gewone aarde storingen heb en me afvraag of hij niet ergens in de klokkenwinkel gestabiliseerd wordt.
Maar of ik er ooit achter kom ?
ja, en waar gaan die kabels de witte platte stekker in? Dat is de info die benodigd is. De signaalkabel gaat in de rechter stekker op de 7 van rechts geteld, heb ik ook al met foto en al geplaatst. Wat gebeurd er met de "aarde"-kabel van de sensor? Gaat die naar een willekeurige aarde of naar de witte stekker (en zo ja, welke pin), gezien ik met gewone aarde storingen heb en me afvraag of hij niet ergens in de klokkenwinkel gestabiliseerd wordt.
Maar of ik er ooit achter kom ?
Moderators: Mark Smeets