(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Koni Load Adjuster

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-11-2009 00:05 #804612 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koni Load Adjuster

volvofiel;125455 schreef :
Hoe ik mijn auto onderhoud heeft niemand verder iets mee te maken, hij is van mij en ik weet wat de grenzen van dat ding zijn. Zolang je die weet en daar goed mee kunt omgaan is het veilig genoeg

Sorry Joost, het is niets persoonlijk, maar hier ben je echt fout! Het gaat wel degelijk andere mensen ook aan, want als jij met kapotte schokdempers gaat rondrijden en je moet plots is remmen, dan breng je niet alleen jezelf, maar ook anderen in gevaar en in dat opzicht, vind ik dat je fout bezig bent!

Verder begrijp ik echt wel jouw situatie, je bent jong en geld groeit niet aan bomen en niemand zal jou dat verwijten dat je sommige dingen uitstelt (zoals roest aanpakken enz...), maar eigenlijk moet je gewoon weten dat je op veiligheid niet moet gaan besparen! Zeker niet als je er dan nog af en toe mee rijd!

Ik zeg er verder ook niets meer over! Ik heb echt wel respect voor de reddingen die je gedaan hebt en de manier waarop je gepassioneerd bent met de 300!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-11-2009 16:47 #804903 door V300 register
Yay, de Load-adjusters zijn binnen, in originele verpakking nog wel :p
Tegelijk zijn ook de Monroe MG960 voorschokdempers binnen, ik heb besloten niet te wachten tot toevallig een set koni's tevoorschijn komt

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-11-2009 17:06 #804908 door V300 register
Goed plan, want uit ervaring kan ik zeggen dat je lang kunt wachten ;) Nouja. Je moet maar net geluk hebben natuurlijk.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC