Koni Load Adjuster
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;125379 schreef : @ Karsten: nu je het over weekend gebruik hebt... Als wij naar de winkel gaan dan hangt de 360 ook ver door! Maar dan gaan er wel meteen 4*8 pakken ice tea + 2*10 pakken melk + nog 2 kratten overige rommel mee. Zelfs daarvoor zijn de standaard veren al te slap als je ziet hoever hij dan doorhangt, en dan zit er nog niemand op de achterbank.... Maar voor binnen het dorp boodschappen te doen is dat goed te doen.
Vroeger met de 240 was het nog erger, dan hing die zelfs door de veren! 3 volle karren (en dan bedoel ik ook tot boven de rand vol!) gingen er dan in. Dat was voor ruim 120 euro bij de aldi alleen al en nog eens 100 euro bij de nettorama, nu niet bepaald dure winkels... Daar moesten we dan wel weer een maand mee doen
Kijk, dat is dan eenmalige belasting! Dat kan er mee door voor korte afstanden, maar zou jij met die lading laten we zeggen 2 weken lang door Nederland cruisen?
Ik bedank hoor!
Maar eigenlijk is dat vergelijkbaar met rondrijden met kapotte schokdempers, veren, veerpoten enz...
Edit: mss moet er iemand van de Mods even een nieuw topic aanmaken ofzo, voor het geleuter dat hier stilletjesaan ontstaat!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;125360 schreef : Wat is er toch mis met de originele bladveren?
Ik heb zelfs het idee dat ik straks een van de eersten binnen de club ga zijn die een caravan achter z'n 300 gaat hangen...
dit is geen caravan, wou je zeggen :humor:
vorig jaar 3000+ km met dat ding erachter door UK en FR gereden...
[ATTACH]1929[/ATTACH]
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind dat je wel gelijk hebt Karsten. Het zal misschien aan te weinig rijervaring liggen maar versleten schokdempers is echt onveilig. Gelukkig heeft Joost al aangekondigt dat er nieuwe onder komen zodat hij lekker lang van zijn rijbewijs kan genieten

- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;125384 schreef : dit is geen caravan, wou je zeggen :humor:
vorig jaar 3000+ km met dat ding erachter door UK en FR gereden...
[ATTACH]1929[/ATTACH]
Das ook geen caravan he! Dat is gewoon een nogal groot uitgevallen fietsendrager waar toevallig een bed in zit! }

Maar ok! Zo'n ding wil ik nog accepteren, maar dan wel op voorwaarde, dat de auto dit ook zonder problemen kan trekken, dragen en remmen!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;125404 schreef : Zowaar een ontopic post, een van de setjes is van mij
Goed zo man! Denk dat je er uiteindelijk veel uit zal kunnen halen, vooral als het een beetje je kilometervreter gaat zijn en je wat bagage mee wil nemen...
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wanneer begint het bodykits te regenen vraag ik me dan af. Misschien Piet Paulusma maar eens goed in de gaten houden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
heb gemaild, en hij is voor het oude type

bodykit advertentie staat ook weer, welliswaar een gezocht advertentie maar toch :humor:
En nee, het is niet mijn advertentie, ook al woont de adverteerder maar 10 minuten rijden hier vandaan :crazy1:
ow en er staan ook nog 2 advertenties met 1ste type GLT velgen en nog een sneeuwkapje op MP
zoek Uw sinterklaas / kerstkado maar uit zou ik zeggen!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb er nooit meer wat van gehoord toen.