Volvo 340 sedan 1.7!
- V300 register
- Verbannen
-
Ze zijn wat ik opmaak uit wat ik lees wat gevoeliger. Maar als ze goed afgesteld e.d. zijn dan is het super. Ik denk eigenlijk dat het hetzelfde is met een 1400 of 2L die lopen ook niet fijn als het e.e.a. niet goed is afgesteld.
@Jean Luc. Die fan draait die altijd mee bij een 1700? Want het viel me op na een kleine 20 minuten in die 1700 gereden te hebben (stukje 80 voornamelijk 50) dat de fan wild aan het draaien was toen ik uit de auto stapte, dat heb ik bij mijn 1400 misschien 2x meegemaakt en toen was het erg warm buiten....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
vandaar dat deze koppeling temperatuurgeregeld kan zijn.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;104736 schreef :
ik heb echter in auto's gereden waarbij de koppeling pas bij 70% van de pedaalslag aangreep, dat vind ik ook niets om in te rijden..
Wordt 't tijd dat ik de mijne ook eens afstel, die grijpt ook pas bij 70% aan (als het niet nog later is).
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;104816 schreef : Wordt 't tijd dat ik de mijne ook eens afstel, die grijpt ook pas bij 70% aan (als het niet nog later is).
Ja dat is weer het andere uiterste.
Ik moet nog een ding zeggen. Als het een 1400 was met probleempjes had ik geen minuut getwijfeld over de aankoop. Zo'n harde en mooie auto ben ik nog niet veel tegen gekomen voor dat geld!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb je dat eenmaal eventjes achter de kiezen dan heb je een hele goede auto wat heerlijk rijd.