Volvo 340 sedan 1.7!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
jaa ok, ik neem m'n woorden al terug, ook die carb kan wel even een servicebeurtje gebruiken:lol:
vin dat altijd wel komisch, die mensen doen dat alsof het de normaalste zaak van de wereld is, en als je er een auto bij hebt die start zoals het ?cht hoort vallen de monden open van verbazing:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Sid340;104717 schreef : Kom net uit Geleen, waar de auto te koop stond.
Dan ben je hier langs gekomen. Tis dat ik op woensdag erg laat uit school terug ben anders had je wel even aan mogen komen

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;104745 schreef : Dan ben je hier langs gekomen. Tis dat ik op woensdag erg laat uit school terug ben anders had je wel even aan mogen komen
Ja dat klopt inderdaad, we kwamen langs de voormalige fabriek. En ik dacht meteen Mark, 360, Born.
Maargoed wel fijn om even wat reacties van de TC te horen. Ik denk dat het verstandig is geweest hem niet te kopen. T was geen win win situatie geworden. De prijs was aan de hoge kant als je ziet wat er dan toch aan de motor moet gebeuren. Ookal was de carrosserie nog zo hard en mooi! Bovendien moet ik mijn auto dan ook verkopen... Maar de verkoper zei op z'n Limburgs " Ich word 'm wel kwijt" en daar ga ik ook vanuit..
- V300 register
- Verbannen
-
Door auto's als deze (slecht onderhouden en dan nog "te duur") blijft het een hardnekkig verhaal, zo.
- V300 register
- Verbannen
-

had ik hem net zuiver lopend... ging ie kapot...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
setsunakaede;104753 schreef : Sjah.., het is jammer dat men de 1700 afschildert als "slechte" auto, met proper onderhoud rijdt het namelijk heerlijk. Vaak is het meer achterstallig onderhoud en onkunde bij de garages die de auto slecht maken.
Door auto's als deze (slecht onderhouden en dan nog "te duur") blijft het een hardnekkig verhaal, zo.
amen, helemaal mee eens.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-