Volvo 340 sedan 1.7!
- V300 register
- Verbannen
-
Heel erg mooie auto. Lijkt mij prima onderhouden!
Mailtje gestuurd, vraagprijs ?750,- waar over gepraat kan worden.
Heb ze aangeraden een adv. op de clubsite te plaatsen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En uit 1986!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;104211 schreef : Een GL nog wel! Striping, chroomrandje op de achterklep, sierringen in de velgen, leuk!
En uit 1986!
Een vroege MY 1986 dus.:+
- V300 register
- Verbannen
-
edit: Volgens mij was de koppeling ook een heel eind op. Hij greep zo vlug al aan, niet gewoon althans niet eerder meegemaakt in de auto's waarin ik heb gereden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Dank voor de heads-up Sid. Hopen dat de nieuwe eigenaar een beetje onderlegd is in de Antiekeradio School of 1700 Atrocity .
- V300 register
- Verbannen
-
De verkoper had het over iemand die volgens mij ook van de club is dus wie weet kunnen we 'm hier binnenkort bewonderen...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
omdat je met zo'n afstelling sneller schakelfoutjes maakt (koppeling al aan laten grijpen terwijl je aan het schakelen bent) is het echter geen aanraden als je het niet gewend bent.
ik vind die van mij het prettigste staan als hij op ong 40% van de pedaalslag aangrijpt, en daarna op ca 70% van de pedaalslag volledig gekoppeld is.
ik heb echter in auto's gereden waarbij de koppeling pas bij 70% van de pedaalslag aangreep, dat vind ik ook niets om in te rijden..
die rijproblemen klinken als een auto die een servicebeurtje nodig heeft. (ontsteking) en hoeft nog niet perse met de carb te maken hebben
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien had ik 'm gewoon moeten nemen. Maar ook door de startprocedure begon ik weer te twijfelen. Ik wilde hem starten zoals ik in mijn auto doe; choke volledig uit geen gas geven en gewoon sleutel omdraaien. Dat werkte niet 3 keer geprobeerd. De eigenaresse startte hem als volgt. Gas geven sleutel om en choke uittrekken en dan heel veel gas geven, nouja toe liep die wel. Maar of dat goed is???