(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

R-sports caburateurs!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2009 23:33 #753709 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic R-sports caburateurs!

Pistonpen paultje;87324 schreef : Voorlopig spits ik me toe op de renault motor...Ooit wil ik me wel op een volvo blok storten, maar niet nu.

Ok als dat zo gelopen is heb ik je niet begrepen dan zal ik dat ook wel recht te zetten zijn! Erg vervelend.

Constant was nogal gepikeerd omdat jij niets van je had laten weten terwijl dat blijkbaar wel afgesproken was, daar heb ik verder natuurlijk niks mee te maken. Uit bovenstaand post dacht ik op te maken dat je momenteel niet met redblocks bezig was maar met de 16v, dat is precies wat ik tegen Constant heb gezegd. Voor alle duidelijkheid, ik was de andere geinteresseerde.

Ik heb Paul ook een PB gestuurd alvorens ik Constant heb gemaild, daar heb ik niks meer op gehoord.

Heej Paul,
Heb je al ja gezegd op de carbs? Ga je daar die 0 klm B19E voor gebruiken? Komt de B19A die er nu in de auto zit dan vrij?
Groet,
Ruben

Verder heeft niemand om iemands rug om iets proberen te regelen. Als er een V300 lid is waar ik goed mee door de deur zou kunnen is het Paul wel.

Ik zal Constant een berichtje sturen dat het een vergissing was. Hopelijk lost het zich zo dan alsnog op. Het was in ieder geval niet de bedoeling om iets voor een ander lid weg te kapen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2009 23:37 #753710 door V300 register
Mij mail naar Constant:

Hallo Constant,

Ok zojuist op het forum zie draadje: forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=87671#post87671 gelezen dat Paul wel degelijk nog interesse heeft.
Blijkbaar heb ik hem niet goed begrepen en is hij nog steeds zeer geinteresseerd in de R sport set. Blijkbaar een misverstand, hopelijk weten we nu alle drie waar we aan toe zijn.

Met vriendelijke groet,
Ruben van Beusekom

www.ruvoparts.nl

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2009 23:46 #753711 door V300 register

Kevin;87668 schreef : Dat is wel apart, zou wel heel gemeen zijn als iemand dat zo gespeeld heeft!

Geen van dit alles.

Mocht er nog behoefte zijn om andere stukken van mijn mails naar Constant te laten zien heb ik hier geen probleem mee!
Ik houd absoluut niet van dit soort misverstanden en hoop dat mijn bericht naar Constant en verdere verheldering hier de aanschaf voor Paul weer mogelijk heeft gemaakt en de situatie verduidelijkt heeft.
Ik ben wel integer dus plak hier geen e-mails van Constant.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 08:21 #753712 door V300 register
Constant ken ik als een redelijk persoon waar prima zaken mee is te doen, dus dat zal wel goed komen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 10:32 #753716 door V300 register
Sorry, de mailtjes van Constant vond ik tamelijk beledigend. Ik ga er niet meer op in. Ruben: Misverstand, kan gebeuren. Ik neem jou niets kwalijk.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 10:38 #753717 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic R-sports caburateurs!
Lijkt me inderdaad gewoon een simpel misverstandje dat goed op te lossen is.

EDIT: Te sloom getyped dus... :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC